بعد از فوت مدیر عامل شرکت پدیده؛

سهامداران پدیده نگران صدور رای این شرکت نباشند

روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: رئیس کل دادگستری روز پنچشنبه در نشستی درباره پرونده شرکت پدیده اظهار نظر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تا پنچشنبه این هفته درباره پدیده اظهار نظر نمی کنداردکانیان مدیر روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت : در حال حاضر رئیس کل دادگستری استان تا پنجشنبه در تهران حضور دارند که وی بعد از دیدار بارهبری و بازگشت به مشهد درباره وضعیت این شرکت در نشستی اظهار نظر خواهند کرد .

ابوالفضل انتظاری مدیرعامل شرکت‌های پدیده که به‌علت عفونت کلیه در بیمارستان بستری بود، شب گذشته در مشهد فوت کرد، وی مهرماه سال  ۹۶ برای ساماندهی وضعیت شرکت پدیده به عنوان مدیرعامل شرکت‌های پدیده منصوب شده بود .

انتظاری قبل از این سمت معاون اداری مالی شهرداری مشهد بود .

شرکت ابنیه پدیده شاندیز در سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت مجری و مالک تمام پروژه‌های ساختمانی مجموعه پدیده، با هدف ساخت بزرگترین مجموعه چند منظوره تفریحی و گردشگری کشور، اقدام به جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری، در قالب فروش سهام کرد و تعداد کل سهام این شرکت، یک و نیم میلیارد سهم است.

شاخص رشد سهام پروژه پدیده شاندیز از آبان ۸۸ تا شهریور ۱۳۹۰، رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرد و با آغاز عملیات اجرایی در مهرماه ۹۰، با جهش ۱۳۰درصدی رو به رو شد. در سال ۱۳۹۰ با وجود رکود در بخش ساختمان، قیمت سهام پدیده ۲۷۵ درصد رشد داشت.

در سال ۱۳۹۱، سهام پدیده شاندیز با افزایش ۱۳۴ درصدی، سود بالایی را به سمت سهامداران خود روانه کرد و در سال ۱۳۹۲ باز هم سهام پدیده، سیر صعودی حدوداً ۱۳۰ درصدی را ادامه داد.

روند فعالیت‌های این شرکت بعد از سال ۹۲ به دستور دادستان متوقف و ومدیر عامل وقت پدیده محسن پهلوان دستگیر شد.

در اردیبهشت امسال دادگاه شرکت پدیده برگزار شد که پس از چهارده جلسه این پرونده در مرحله صدور رای است.

انتهای پیام//ا. س

عاقبت شرکت پدیده چه می شود؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
به خدا دیگه خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
به خدا دیگه خسته شدیم. من همه ی پولی که داشتم رو گذاشتم تو پدیده. این افزایش سهامم شامل من نشد. پولمو که گذاشتم 2ماه بعدش فعالیتش متوقف شد. چهار سال گذشته. هیچ کسیم نیست که به داد مردم برسه. فقط تو این چهار سال وعده دادن به مردم.