مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان خبرداد؛

استخدام نیرو‌های آتش نشانی در استان سمنان

راضیه شهاب گفت: آتش‌نشانی‌های استان سمنان نیرو استخدام می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان گفت: استانداری سمنان در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌های تابعه استان در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان از محل سهمیه استخدامی خود تعداد ۳۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون علمی، عملی و پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام کنند.
وی افزود: این آزمون به درخواست شهرداری‌های استان سمنان در دو رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین برگزار می‌شود.

شهاب با بیان اینکه دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس در رشته‌های تحصیلی آتش‌نشانی، آتش‌نشانی محیط زیست، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات و کامپیوتر و ... همچنین داشتن گواهینامه رانندگی پایه یک برای متقاضیان رشته شغلی راننده وسائل نقلیه تندرو سنگین و گواهینامه پایه دو یا پایه سه از شرایط پذیرش متقاضیان جهت شرکت در این آزمون است، خاطرنشان کرد:حداکثر سن پذیرش داوطلبان با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس به ترتیب ۲۵، ۳۰ و ۳۵ سال است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به شرایط و زمان آغاز پروسه ثبت‌نام برای این آزمون استخدامی افزود: ثبت نام در این آزمون از تاریخ ۱۰ تیرماه ۹۸ از طریق ورود به پایگاه اطلاع استانداری سمنان  آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: آزمون آتش نشان ها در تاریخ ۱۸ مردادماه سال جاری به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برنامه‌ریزی استانداری برای جذب ۳۵ نیروی جدید آتش‌نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.