جابجائی بیش از ۴۷۳ هزارنفر مسافر بهاری در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سه ماه اول سال جاری ۴۷۳ هزارو ۶۹۲ نفر مسافر در استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل گفت: از این میزان مسافر ۲۳۵ هزارو ۳۷۴ نفر توسط اتوبوس، ۵۲ هزارو ۶۸۶ نفر مسافر با مینی بوس و ۱۸۵ هزارو ۶۳۰ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهر‌های مختلف جابجا شده اند.

وی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد و فعالیت ۵۹ شرکت به صورت مداوم رصد می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: یک شرکت بین المللی مسافر و یک شعبه شرکت بین المللی مسافر نیز در استان اردبیل فعال است.

شیرین زاده با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری استان اردبیل و آغاز سفر‌های تابستانی گفت: درجهت رفاه حال مسافران نظارت ویژه‌ای به قیمت بلیط‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، ارائه مناسب خدمات در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و هم چنین سیستم سرمایشی آن‌ها بطور مرتب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۵۹ شرکت حمل و نقل در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.