شهردار بیرجند خبر داد:

تعیین تکلیف وضعیت بدهی بانک‌ها به شهرداری تا ۶۰ روز دیگر

شهردار بیرجند گفت: وضعیت بدهی بانک‌ها به شهرداری تا ۶۰ روز دیگر تعیین تکلیف می‌شود.

جاوید، شهردار بیرجنددر گفتگو  اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  با بیان اینکه ۱۲۵ بانک در شهر فعالیت می‌کنند که عمده آن‌ها پایان کار ساختمانی ندارند، گفت: وضعیت بدهی بانک‌ها به شهرداری تا ۶۰ روز دیگر تعیین تکلیف می‌شود.


وی افزود: با بررسی پروانه‌های بانک‌ها و موسسات مالی در شهرستان مشخص شد که خیلی از آن‌ها پایان کار نگرفتند و و در این مدت تغییراتی در ساختمان و پارکینگ نسبت به پروانه اولیه دادند که باید در کمیسیون ماده صد بررسی و میزان جریمه این تخلفات مشخص شود.


پارکینگ‌های تصرف شده به حالت اولیه باز می‌گردد


جاوید در ادامه با بیان اینکه وجود پارکینگ برای استفاده کارمندان و مراجعه کنندگان در بانک‌ها الزامی است، گفت: بانک‌هایی که کاربری پارکینگ خود را تغییر داده باشند باید آن را به حالت اولیه بازگردانند.


شهردار بیرجند گفت: این کار در اولویت ویژه‌ای قرار دارد و خارج از روال کاری طی دو ماه ممیزی انجام شده و میزان تخلفات اضافه بنا، تغییر کاربری پارکینگ و ... مشخص خواهد شد.


وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از درآمد‌های شهرداری از محل عوارض ساختمانی است، افزود: شهرداری‌ها علاوه بر جمع آوری زباله، نظافت شهر و حمل و نقل وظایف زیادی دارند که منصفانه نیست در انجام پروژه‌های شهری بدون حمایت بمانند.


جاوید ابراز امیدواری کرد با همکاری ادارات و بانک‌ها در پرداخت بدهی‌ها شاهد تحولی اساسی در شهر خواهیم بود.
انتهای پیام/ب


بانک‌های بیرجند پایان کار سختمانی ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.