مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

افزایش عرضه و تقاضای تولیدهای فناورانه با راهبردهای علمی در استان سمنان

حسن آل بویه گفت: عرضه و تقاضای تولید‌های فناورانه با اتخاذ راهبرد‌های علمی در در استان سمنان رو به افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دوازدهمین نشست سراسری فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور در شهمیرزاد استان سمنان گفت: عرضه و تقاضای تولید‌های فناورانه با اتخاذ راهبرد‌های علمی و توجه به دانش در بخش صنعت در این استان رو به افزایش است.

وی افزود: سمنان ظرفیت قابل توجهی در گسترش دانش و تولید‌های فناورانه دارد که باید از این ظرفیت برای رونق اقتصادی استان و کشور بهره برد.

حسن آل بویه خاطر نشان کرد: بازار عرضه و تقاضا فن بازار در استان سمنان مطلوب است و سمنان جهش بسیار مطلوبی سال‌های گذشته در این بخش داشته است.

وی ادامه داد: حلقه توسعه اقتصادی و صنعتی در کشور توجه به دانش است و با این راهبرد می‌توان برای تحقق شعار سال گام برداشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابراز داشت: نیاز واقعی بازار اقتصادی در بخش صنعت و تولید توجه به رویکرد‌های علمی است و باید دانش در رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را پیدا کند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های استان سمنان برای تولید‌های فناورانه رو به افزایش است و با انتقال تجربه‌ها این توسعه اقتصادی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام / م

حلقه توسعه اقتصادی و صنعتی در کشور توجه به دانش است

برچسب ها: صنعت ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.