مدیرکل پزشکی قانونی استان قم مطرح کرد؛

قربانیان حوادث کار در قم افزایش ۲۴ درصدی داشتند

صدیقی آخا گفت: در سال گذشته ۳۸ مورد مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان به وقوع پیوست که نسبت به سال پیش از آن ۲۴ درصد رشد داشت.

قربانیان حوادث کار در قم افزایش ۲۴ درصدی داشتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حمید صدیقی آخا مدیرکل پزشکی قانونی استان قم با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات در استان قم گفتد: سال گذشته ۳۱۵ مورد مرگ ناشی از تصادفات در استان ثبت شد که این رقم نسبت به سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشت، ۷۵ درصد از قربانیان تصادفات در قم مرد و مابقی زن بودند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹ مورد مرگ ناشی از تصادفات درون شهری در استان قم رخ داد که نسبت به سال پیش از آن ۱۸ درصد رشد داشت، همچنین در سال گذشته ۱۹۱ مورد مرگ و میر ناشی از تصادفات برون شهری در استان ثبت شد که نسبت به سال پیش از آن ۲۶ درصد رشد داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قم افزود: در سال گذشته ۶۷ نفر از قربانیان تصادفات در استان قم راکب موتورسیکلت بودند که این آمار نسبت به سال پیش از آن ۴ درصد رشد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۸ مورد مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان به وقوع پیوست که نسبت به سال پیش از آن ۲۴ درصد رشد داشت.

صدیقی آخا در خصوص از وقوع ۱۰ مورد مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی با گاز مونواکسید کربن در قم خبر داد و گفت: خوشبختانه این آمار نسبت به سال ۹۶، ۲۹ درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/الف

افزایش ۲۴ درصدی قربانیان حوادث کار در استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.