در فاصله ۳ ماه مانده تا مسابقات جهانی وزنه برداری؛

دست برخواه خالی‌تر از همیشه

در حالی که ۳ ماه تا بازی‌های جهانی تایلند فرصت باقی است، اما اردوی تیم ملی غایبان زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که از ۱۰ خرداد اردوی جدید تیم ملی وزنه برداری ایران آغاز شده است، اما نفرات حاضر در تمرینات هنوز کامل نیستند و اردو در فاصله ۳ ماه تا شروع بازی‌های جهانی تایلند که یکی از مراحل انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز محسوب می‌شود، سر و شکل جدی به خودش نگرفته است.

دسته  ۹۶ کیلوگرم، روی هوا

غیبت‌های کیانوش رستمی باز هم در این اردو تکرار شد. علی اکبر خورشیدی فر هم در واکنش به این اتفاق گفت: ما هم به این راه و روش بیشتر تمایل داریم. حالا گزینه‌های محمد حسین برخواه برای انتخاب وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم بین سهراب مرادی و ایوب موسوی است. اما بدشانسی گریبانگیر مرادی و وزنه برداری ایران شد و او با مصدومیت از ناحیه کتف، دست برخواه سرمربی تیم را خالی تر از همیشه کرد تا در حال حاضر فقط موسوی وزنه بردار حاضر در اردو در این دسته باشد.

ترکیب ناقص تیم ملی وزنه برداری در فاصله ۳ ماه تا بازی‌های جهانی

مصدومیت عجیب برای هاشمی

دیگر وزنه برداری که به دلیل مصدومیت این مرحله از اردو‌ها را از دست داده است، علی هاشمی است. او در تمریناتی که یک ماه پیش به صورت شخصی داشته است، پس از افتادن وزنه روی دستش، دچار شکستگی انگشت شده تا حضورش در بازی‌های جهانی در هاله‌ای از ابهام باشد. البته طبق شنیده ها هاشمی می‌تواند اواسط تیرماه به تمرنات اضافه شود.

ترکیب ناقص تیم ملی وزنه برداری در فاصله ۳ ماه تا بازی‌های جهانی

جوانان هم دست برخواه را خالی کردند

اما ۲ وزنه بردار نیز که قرار بود از تیم ملی جوانان به اردی بزرگسالان اضافه شوند، با کسب اجازه از محمدحسین برخواه تمرینات را ترک کردند. علی داوودی وزنه بردار دسته ۱۰۹+ به دلیل امتحانات دانشگاهی و حسین سلطانی وزنه بردار دسته ۷۳ کیلوگرم به دلیل پیگیری امور مربوط به خدمت سربازی، در حال حاضر در کمپ تیم‌های ملی حضور ندارند.

ترکیب ناقص تیم ملی وزنه برداری در فاصله ۳ ماه تا بازی‌های جهانی

علی‌حسینی، نکته امیدوارکننده‌ی تمرینات

اما نکته‌ی امیدوار کننده برای اهالی وزنه برداری، سر حال بودن سعید علی حسینی است. او در تمرینات روزگذشته از آمادگی بالای خود صحبت کرد و گفت قرار نیست از حالا مدال طلای بازی‌های جهانی را دور از دسترس و به گردن تالاخادزه‌ی گرجستانی ببیند.

ترکیب ناقص تیم ملی وزنه برداری در فاصله ۳ ماه تا بازی‌های جهانی

به هر ترتیب محمد حسین برخواه، علی جباری و خورشیدی فر که در کادر فنی تیم ملی حضور دارند در حال حاضر با یک تیم نصف و نیمه مواجه هستند و باید دید در نهایت این تیم در بازی‌های جهانی می‌تواند قهرمانی هایش را تکرار کند یا خیر.


بیشتر بخوانید:

موسوی: هیچکس دوست ندارد از رقابت های جهانی دست خالی بازگردد/ باید بیشتر از مرادی و رستمی تلاش کنم

علی حسینی: تلاش می کنم تا یکی از سهمیه های المپیک را کسب کنم

خورشیدی فر: کیانوش رستمی بی نظم است/سهراب مرادی با پشتکارش به مسابقات جهانی می‌رسد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تمرین تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار