مذاکرات مدیران پرسپولیس با اروپایی‌ها ادامه دارد/ جانشین برانکو چه کسی است؟

پرسپولیسی‌ها درحال مذاکره با ۳ گزینه سرمربیگری این تیم هستند و تا امشب (سه شنبه) تکلیف جایگزین برانکو مشخص خواهد شد.

مذاکرات مدیران پرسپولیس با اروپایی‌ها ادامه دارد/ جانشین برانکو چه کسی است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطع همکاری برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس، ایرج عرب (مدیرعامل)، مهدی محمد نبی و علی رغبتی (اعضای هیئت مدیره) صبح دیروز (دوشنبه) راهی ترکیه شدند و قرار است نام سرمربی جدید را امروز (سه شنبه) معرفی کنند.

مذاکرات سرخپوشان با گزینه‌های اصلی به جمع بندی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مربی جدید تا پنج شنبه - جمعه به ایران می‌آید تا کار خود را آغاز کند و مراسم معرافه انجام شود.

در ساعات گذشته، برخی رسانه‌ها  اعلام کردند که پرسپولیسی‌ها با آنته چاچیچ کروات به توافق رسیدند و روزنامه «اسپورتسکه نووُستی» در این باره نوشت که «آنته چاچیچ» جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خواهد شد و مدیران این تیم روز یکشنبه با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی به توافق اولیه رسیدند و انتظار می‌رود مذاکره بین طرفین نهایی شود.

البته طبق اعلام یک منبع آگاه، مذاکرات همچنان با ۳ گزینه اصلی مربیگری این تیم (الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، آنته چاچیچ کروات و ماسیمو کاررا ایتالیایی) ادامه دارد.

لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و به همین دلیل علاقه دارند تا بازهم هدایت تیم شان را یک مربی کروات برعهده بگیرند.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید پرسپولیس سه شنبه مشخص می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟


انتهای پیام/

 آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار