فیلمبرداری «سریع و خشن ۹» آغاز شد

با اعلام رسمی بازیگران، فیلمبرداری قسمت جدید مجموعه فیلم سینمایی «سریع و خشن» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مووی وب، فیلمبرداری «سریع و خشن ۹» که هنوز نام رسمی برای آن در نظر گرفته نشده، آغاز شده است. این خبر توسط وین دیزل، میشل رودریگز و ناتالی امانوئل در رسانه‌های اجتماعی تایید شد.

سال گذشته اعلام شد ساخت این فیلم سینمایی به دلیل ساخت فیلم «هابز و شاو» با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام، به مدت یک سال عقب اقتاده است. حالا با اتمام فیلمبرداری «هابز و شاو» نوبت به این فیلم رسیده است.

نقش‌های لتی و دومینیک که توسط وین دیزل و میشل رودریگز بازی می‌شوند، از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی هستند. شخصیت رمزی با بازی ناتال امانوئل نیز از سری هفتم این فیلم به جمع بازیگران اضافه شد. جیسون استاتهام و دواین جانسون نیز در این فیلم سینمایی حضور نخواهند داشت و کمپانی یونیورسال به نوعی برای پر کردن جای خالی آن‌ها جان سینا کشتی گیر سابق که به دنیای بازیگری پا گذاشته را به خدمت گرفت.

هشت فیلم گذشته این مجموعه سینمایی در حالی به طور کلی ۵ میلیارد دلار فروش داشته است که قسمت جدید آن در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) اکران می‌شود و از بخت‌های اصلی برای تصاحب صدر گیشه‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار