اجرای هفت پروژه عمران شهری در دهدشت

شهردار دهدشت با تاکید بر اینکه دارآمد پایدار نداریم،گفت: هفت پروژه عمران شهری با اعتباری افزون بر ۶۷ میلیارد ریال در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،شهردار دهدشت گفت: روکش و ترمیم آسفالت معابر، ترمیم و توسعه فضای سبز، تعریض و آسفالت جاده آرامستان جدید، سنگ فرش معابر و پیاده‌رو‌ها و زیرسازی آسفالت معابر از جمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی، روکش و ترمیم آسفالت معابر از طریق مناقصه به پنج پیمانکار واگذار شده است، گفت: نهضت آسفالت با بکارگیری ۵ پیمانکار در سطح معابر و خیابان‌های شهر دهدشت در حال انجام است.

برخه افزود: در این طرح ۸۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی میدان جهاد تا میدان شهید شیرودی ودیگر نقاط شهر روکش و آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: معابر و خیابان‌های شطرنجی در سطح شهر شناسایی شده و کار ترمیم آن‌ها با تراشه قسمت آسیب‌دیده در حال اجرا است و این نقاط در مرحله بعد آسفالت می‌شوند.

برخه با اشاره به جاده دسترسی به آرامستان که سال‌ها دغدغه شهروندان بوده است، اضافه کرد: تعریض، به سازی و آسفالت این جاده با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دو فاز در حال اجرا است.

‌وی خاطرنشان کرد: سامان دهی پارک‌ها و توسعه فضای سبز نیز با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام/پ

هفت پروژه عمران شهری در دهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.