رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد؛

تحقق ۸۷ درصدی اشتغال واحد‌های دریافت کننده تسهیلات رونق تولید

بهروز اسودی گفت: در راستای پایش راستی آزمایی تسهیلات رونق تولید ۷۸ درصد از اشتغال تعهد شده آن‌ها تحقق یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: در راستای پایش و راستی آزمایی تسهیلات رونق تولید تا کنون ۱۴۰ واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید توسط کمیته پایش، نظارت صورت گرفته است.

وی افزود: این واحد‌ها توانسته‌اند تا کنون ۲۹۵ فرصت شغلی جدید ایجاد کنند و ۷۸ درصد از اشتغال تعهد شده آن‌ها تحقق یافته است.

اسودی بیان کرد: ۷۴۹ واحد تولیدی در استان موفق به دریافت ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید شده اند.

وی اظهار داشت:در کار گروه رونق تولید از بدو تاسیس تاکنون مشکلات ۷۹۱ واحد تولیدی با یک‌هزار و ۸۰۰ مصوبه در راستای رفع موانع و رونق تولید رسیدگی شده است، تاکید کرد: ۷۴۹ واحد تولیدی تا کنون وام رونق تولید را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این تعداد واحد تولیدی ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند، مطرح کرد: این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی و دامپروری و همچنین صنعت و معدن پرداخت شده‌اند

وی عنوان کرد: یک هزار و ۳۰۷ پرونده برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تا این لحظه ۲۱۵ پرونده برای تعیین تکلیف و عقد قرارداد به ارزش ریالی بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در دست بررسی است.

انتهای پیام / م

۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.