«خنده‌های زنجبیلی» به زودی منتشر می‌شود

«خنده‌های زنجبیلی» اثر رفیع افتخار به زودی از سوی نشر جمال منتشر خواهد شد.

خنده های زنجبیلی را منتشر می کنم

رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: قرار است مجموعه طنزم با عنوان «خنده های زنجبیلی» از سوی انتشارات جمال منتشر شود. هنوز قرارداد انتشار کتابم را با این انتشاراتی نبستم. قطعاً کتابم را به نشر جمال برای انتشار خواهم داد.

وی افزود: داستان های مجموعه طنز «خنده های زنجبیلی» داستان های رئالی هستند که در بستر جامعه و خانواده برای نوجوانان رخ می دهد. از آنجا که نوشتن طنز به خصوص برای نوجوانان بسیار سخت است و ظرافت‌های خاصی دارد، کار نگارش را برای نویسنده دو چندان حساس می کند. نویسنده باید به جوانب زیادی در نگارش داستان طنز نوجوان توجه کند تا نوشته اش جذاب و دلنشین شود.

افتخار با اشاره به ویژگی بارز داستان هایش در کتاب «خنده های زنجبیلی» بیان کرد: ویژگی بارز داستان های مجموعه طنز جدیدم با عنوان «خنده های زنجبیلی» طنز کلامی و اغراقی است که در شخصیت پردازی آن وجود دارد.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به کتاب های طنزی که پیش از این منتشر کرده است،  اظهار داشت: کتاب های دیگری را هم در قالب طنز منتشر کردم از جمله آن ها می توان به « ماجرای گوش هایم » اشاره کرد. این کتاب را برای بزرگسالان نوشتم. کتاب طنز دیگری با عنوان «تو فکر می کنی خوشبختم» را برای نوجوانان منتشر کردم. همچنین کتاب طنز دیگری با عنوان «تعطیلات بامزه یخمک» دارم. این کتابم را که برای نوجوانان نوشتم به چاپ پنجم رسیده است و هم اکنون مراحل انتشار را طی می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار