مرتفع ترین پرچم مشهد مجوز ندارد/ رستوران پلمب شد

در پی برافراشته شدن پرچم ۴۰ متری در حاشیه بولوار وکیل آباد مشهد شهرداری مجوز احراز پرچم را لغو کرد.

مرتفع ترین پرچم خصوصی در کشاکش مجوزات و مسائل قانونی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  پیروی خبری که با عنوان مالک رستورانی که پرچم ۴۰ متری ایران را در حاشیه وکیل آباد نصب کرده، در مصاحبه ای با محمد یاوند مدیر رستوران به جزئیات آن پرداختیم. 
 
وی گفت: در ابتدای ساخت این رستوران بخاطر محبت به وطن تصمیم به اجرا و نصب پرچمی با ارتفاع ۴۰ متر در نظر گرفتیم که با مجوز و تایید نظام مهندسی و بهره گیری از بهترین شرکت اجرای پروژه های نصب پرچم شروع به کار کردیم و تمام اصول استاندارد درچنین پروژه‌ای در آن انجام شد،  ولی از همان ابتدا شهرداری منطقه با این موضوع مخالفت کرد و حتی باعث پلمب رستوران و مراحل ساخت شد.
 
 

مشکلات قانونی سر راه پرچم

سعید ریخته گر شهردار منطقه یازده مشهد  گفت: در سال ۹۷ به دلیل یک سری از مجوزات قانونی و نصب پرچم به این موضوع ورود کردیم و بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ رعایت ارتفاع مجاز در ملک‌های تجاری به مراجع قانونی و دادگستری گزارش دادیم که در سال ۹۷ چند ماه این رستوران توقیف و پلمب شد.

وی تصریح کرد: در بولوار وکیل آباد مشهد به علت کثرت رستوران‌ها و درآمد بالا و رقابتی بودن در این منطقه برای نصب هرگونه تابلو نیاز به مجوز‌های رسمی و پرداخت قانونی به شهرداری است که این رستوران این موارد را رعایت نکرده و نصب پرچم بنا به بند ۳ کمیسیون ماده ۱۰۰ غیر قانونی بوده و به سبب ترافیک این منطقه خطر ساز است.

ریخته گر افزود: به علت تخلفات این رستوران ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شده که تنها ۳۰۰ میلیون ریال از آن پرداخت شده که نیاز به وثیقه ملکی در نظر گرفته شده و اگر تا تاریخ چهارم آبان ماه سال جاری  این سند ارائه نشود مجبور به پلمب مجدد رستوران خواهیم شد.

 وی افزود: آخرین خبر از این پرچم به گزارش شهرداری رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شعبه ۶ صادر شده که منجر به آن رعایت ارتفاع الزامیست که البته با در خواست تجدید نظر صاحب رستوران مواجه شده است.
 
انتهای پیام // م.ی
 

برافراشته شدن پرچم در رستورانی در مشهد 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار