استاندار خوزستان؛

در تمام زمینه‌ها از شهردار جدید حمایت خواهیم کرد

استاندار خوزستان گفت: ما و شورای تامین در تمام زمینه‌ها از شهردار جدید حمایت خواهیم کرد تا گام‌های بلندتری در توسعه و بالندگی شهر بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: انتظار داریم شهردار جدید به وعده‌ها و قول‌های خود عمل کند و ما و شورای تامین در تمام زمینه‌ها از شهردار جدید حمایت خواهیم کرد تا گام‌های بلندتری در توسعه و بالندگی شهر بردارد.

وی درخصوص شهردار جدید اهواز بیان داشت : شهردار جدید به تشکیلات شهرداری ناآگاه نیست و مدتی را در فرهنگ شهر بوده و کارنامه روشنی نشان داده و نقص‌ها را در زمینه فرهنگی و اجتماعی جبران می‌کند.

شریعتی ادامه داد: انتظار داریم با همت وی کار شهر به سرانجام رسیده و به خوبی سکان هدایت شهر را در راستای تعهدی که در جهت خدمت به مردم داده است انجام دهد همچنین ما و شورای تامین در تمام زمینه‌ها از شهردار جدید حمایت خواهیم کرد تا گام‌های بلندتری در توسعه و بالندگی شهر بردارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد : ما دوست داشتیم این آیین تودیع شهردار سابق باشد و معارفه شهردار جدید و همه برادرانه در شهر تلاش کنیم و بهتر است این آیین‌ها با توجه به چارچوب‌های اخلاقی بهتر برگزار شود و اختلاف سلایق‌ها در آن مدنظر قرار نگیرد.

وی در پایان گفت: کتانباف در سیل زحمات زیادی کشیدند و همه در کنار ما بودند تا توانستیم کا را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/م

حمایت استاندار خوزستان از شهردار اهواز

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.