جولان روزنامه‌نگاران صهیونیست در بحرین در آستانه نشست منامه + تصاویر

در حالی که تنها ساعاتی به نشست بحرین باقی مانده، شماری از روزنامه‌نگاران صهیونیست که برای پوشش آن وارد منامه شده‌اند، تصاویری از گردش خود را در این شهر منتشر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه الخلیج آنلاین، در حالی که تنها چند ساعت به برگزاری نشست منامه باقی مانده، شماری از روزنامه نگاران صهیونیست تصاویری از خود را در منامه، پایتخت بحرین منتشر کردند.

گردش روزنامه نگاران صهیونیست در منامه+ تصاویر

در لحظات نخست ورود روزنامه نگاران اسرائیلی به منامه، شماری زیادی از آن‌ها اقدام به انتشار تصاویری از خود در خیابان‌های پایتخت بحرین و حتی در برابر سازمان‌های مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند.

خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تصویری از هتل «فورسیزنز»، جایی که قرار است این نشست در آنجا برگزار شود را منتشر کرد.

گردش روزنامه نگاران صهیونیست در منامه+ تصاویر

همچنین «آریل کاهانا» خبرنگار روزنامه «اسرائیل هیوم» در توییتی نوشت: مفتخرم که به عنوان روزنامه نگاری اسرائیلی با گذرنامه اسرائیلی خود برای پوشش نشست بحرین وارد این کشور شده ام.

گردش روزنامه نگاران صهیونیست در منامه+ تصاویر


فعالان فلسطینی همچنین تصویری از یک روزنامه نگار صهیونیست را منتشر کردند که در برابر مجمع مقاومت علیه عادی سازی روابط بحرین (با رژیم صهیونیستی) ایستاده است.

گردش روزنامه نگاران صهیونیست در منامه+ تصاویر

«نوا لانداو» روزنامه نگار و تحلیلگر اسرائیلی نیز تصویری از خود را در داخل بحرین و هتلی که قرار است این نشست در آنجا برگزار شود، منتشر کرد.

گردش روزنامه نگاران صهیونیست در منامه+ تصاویر

گفتنی است قرار است امروز سه شنبه در منامه، پایتخت بحرین نشستی به دعوت آمریکا برای اعلام بخش اقتصادی طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» برگزار شود؛ این نشست که در راستای نابودی آرمان فلسطین برگزار می‌شود، از سوی بسیاری از جریان‌ها و گروه‌های عربی تحریم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۲۳:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۸
بحرین را به ایران برمیگردانیم .. بحرین باید آذاد شود .
آخرین اخبار