رومانی آماده همکاری با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فارس است

رئیس دانشگاه پیتشت رومانی گفت: با ظرفیت‌های خوبی که در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ایران به ویژه استان فارس است در زمینه تبادل دانشجو، استاد، آموزش و پژوهش‌های کاربردی می‌توانیم همکاری داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دومیترو کرلشان امروز در دیدار با رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس، اظهار داشت: این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در سال ۲۰۱۸ رتبه برتر دانشگاه‌های رومانی را کسب کرده و آماده هرگونه همکاری با دانشگاه‌های مختلف ایران از جمله دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستیم.

وی به اهداف سفر خود به شیراز اشاره کرد و افزود: ما می‌خواهیم پتانسیل‌های همکاری را متوجه شویم و ببینیم در چه زمینه‌هایی می‌توانیم با یکدیگر در زمینه تبادل دانشجو، استاد، آموزش و پژوهش‌های کاربردی می‌توانیم همکاری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیتشت رومانی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس به لحاظ کادر مدیریتی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و همچنین دوره‌های آموزشی بسیار کارآمد است که امیدواریم با دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ویژه فارس فعالیت‌های مشترک را برگزار کنیم.

محمدجامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم به معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان در عرصه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، مذهبی، گردشگری و معرفی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای پرداخت.

جامعی افزود: این دانشگاه با دارا بودن ۱۳ دانشکده در استان فارس، فعالیت‌های گسترده دانشگاهی رادر بخش آموزش‌های فنی و مهارتی برعهده دارد که این موضوع تاثیر بسزایی در تربیت دانش آموختگانی متخصص، برای ورود به بازار کار دارد.

وی بیان کرد: در راستای سیاست‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور، آماده هرگونه تعامل و همکاری با دانشگاه پیتشت رومانی هستیم.

براساس این گزارش، رئیس دانشگاه پیتشت رومانی ضمن بازدید از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشکده‌های فنی شهیدباهنر و آشنایی با ظرفیت این دانشکده در بخش فنی از دانشکده دختران شیراز نیز بازدید و با دستاورد‌های دانشجویان در زمینه هنر و صنایع دستی آشنا شد.
انتهای پیام/م

بازدید رئیس دانشگاه پیتشت رومانی از دانشکده‌های فنی شهید باهنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار