آمادگی روستاهای گردشگری کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: ۴۴ روستای هدف گردشگری و بیش از ۱۳ اقامتگاه بوم‌گردی استان، میزبان گردشگران طبیعت در ایام تابستان است.

روستاهای گردشگری در ایام تابستان آماده پذیرایی گردشگران استبه گزارش   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شکوفه مهدی‌آبادی اظهار داشت: براساس چهارچوب آیین‌نامه، یک اقامتگاه بوم‌گردی باید معماری داخلی، خارجی بومی و تزئینات داخلی سنتی و امکانات رفاهی خاص و قابل قبول در حد آیین‌نامه را داشته باشد و تاکنون ۱۳ اقامتگاه بوم‌گردی در استان با دارا بودن این شاخصه‌ها مجوز فعالیت گرفته‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان کرمانشاه هر هفته بر تعداد واحد‌های اقامتگاه بوم‌گردی منطبق بر آیین‌نامه‌های مدون این اقامتگاه‌ها افزوده می‌شود و با توجه به اقدامات صورت گرفته تعداد این اقامتگاه‌ها در ماه‌های آتی بیشتر خواهد شد.

مهدی‌آبادی  گفت: از سال ۹۱ تا‌کنون حدود ۴۴ روستای مصوب هدف گردشگری در استان کرمانشاه معرفی شده است که با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای آب و هوای و تنوع محیطی می‌توانند میزبان گردشگران داخلی و خارجی استان باشند.



انتهای  پیام/ز

 

 

۴۴ روستای مصوب هدف گردشگری در استان کرمانشاه معرفی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.