حناچی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

توسعه فضای عمومی جزء میراث پایتخت است/ کارگاه‌های دپوی لوازم کارگاهی منتظر برخورد شهرداری باشند

شهردار تهران گفت: در کنار احداث میدانگاه‌ها باید کیفیت آن را بالا ببریم و کارگاه‌های دپوی لوازم کارگاهی را در پایتخت به حداقل برسانیم.

توسعه فضای عمومی جزء میراث پایتخت است/ کارگاه‌های دپوی لوازم کارگاهی منتظر برخورد شهرداری باشندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از میدان گاه هفت تیر در جمع خبرنگاران گفت:امشب در میدان شهدای هفت تیر هستیم که به مناسبت هفته قوه قضاییه و شهدای حادثه هفتم تیر این میدان گاه به بهره‌برداری رسید.

شهردار تهران افزود: ما پیشتر شاهد بودیم که در این میدان کارگاه تولید بتن برای مترو بود که بعد از مدت‌ها توانستیم آن را جمع آوری کنیم.
حناچی ادامه داد: میدان گاه هفت تیر به افتتاح رسید، اما باید توجه داشته باشیم که کیفیت آن را باید بالا ببریم.
شهردار تهران گفت: تلاش کردیم که احداث میدانگاه‌ها با حداقل هزینه انجام شود و بودجه‌ای که برای احداث میدانگاه هفت تیر شد مبلغی بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: به عقیده ما ثروت پایتخت همین فضا‌های عمومی است که باید آن را حفظ کنیم و در توسعه آن کوشا باشیم و در این رابطه باید بگویم که خبر‌های خوشی نیز در راه است.
شهردار تهران ادامه داد: احداث میدانگاه امام خمینی از دیگر برنامه‌های ما است که عمر آن به ۲دوره پهلوی و یک دوره حال حاضر می‌رسد که در طرح جامع شهری نیز برنامه‌ای برای آن پیش‌بینی شده است.

شهردار تهران تاکید کرد: با کارگاه‌هایی که مشغول به فعالیت نیستند و به عنوان مرکز لوازم ساختمانی و کارگاهی استفاده می‌شوند برخورد لازم و جمع آوری می‌شوند.

حناچی در پاسخ به این سوال باشگاه خبرنگاران جوان که چرا در بحث میزان آلودگی هوا آمار‌ها به صورت ضد و نقیض بیان می‌شود گفت: در آلودگی هوای پایتخت سهم سوخت‌های فسیلی ۸۰ درصد است که ۴۰ درصد آن برای خودرو و ۱۰ درصد آن برای موتور است که این ارقام به صورت قطعی ارائه شده است.

حناچی تاکید کرد: مرجع رسمی برای ارائه آمار کیفیت هوا سازمان کنترل کیفیت هوا است که آمار‌ها را به صورت سالیانه بیان می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار