۷۸۰۰پرونده در حوزه قضایی ریگان رسیدگی شد

رئیس دادگستری ریگان با بیان اینکه در سال قضایی گذشته قریب به ۷۸۰۰ پرونده در حوزه قضایی شهرستان ریگان رسیدگی شده است، افزود:شعب صلحی شورا‌های حل اختلاف شهرستان ریگان در سومین سال متوالی رتبه اول را در استان کرمان به خود اختصاص داده است.

۷۸۰۰پرونده در حوزه قضایی شهرستان ریگان رسیدگی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین سلطانی زرندی در  نشست خبری با بیان اینکه رسانه‌های بومی و فضای مجازی در اصلاح امور نقش و کار بسزایی دارد، گفت:رسانه‌ها می‌توانند با نقد‌های منصفانه و مطالبه گری در کاهش نواقص موجود در هر مجموعه‌ای موثر باشند.
وی در ادامه بیان داشت:هدف ما سلامت و کارآمدی مجموعه قضایی است و در تحقق حق و عدالت و رسیدگی به پرونده‌ها نهایت دقت و با شجاعت کار را انجام میدهیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان روند رسیدگی به پرونده‌ها رو به رشد می‌باشد، تصریح داشت:در حال حاضر ما ۵ همکار قضایی داریم که متاسفانه با کمبود کادر اداری در شهرستان ریگان مواجه هستیم.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در سال قضایی گذشته قریب به ۷۸۰۰ پرونده در حوزه قضایی شهرستان ریگان رسیدگی شده است، افزود:شعب صلحی شورا‌های حل اختلاف شهرستان ریگان در سومین سال متوالی رتبه اول را در استان کرمان به خود اختصاص داده و این نشان دهنده فعالیت در شورا‌های حل اختلاف است و از سوی دیگر نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل بالای مردم نجیب و شریف شهرستان ریگان است.

سلطانی بیان داشت:افرادی که در شورا‌های حل اختلاف شهرستان مشغول بکار هستند فارغ از هرگونه گرایش‌های سیاسی این قابلیت را دارند که پرونده‌هایی که به آن‌ها ارجاع میشود منتهی به صلح و سازش شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان هم مانند شهرستان بم دارای دادگستری است، گفت:ما سعی کرده ایم فارغ از هرگونه حب، بغض و گرایش‌های سیاسی و در کمال آرامش و متانت به پرونده‌ها رسیدگی کنیم.

رئیس دادگستری ریگان در ادامه افزود:خوشبختانه با رصدی که توسط مراجع زیربط قضایی استان صورت گرفته، دادگستری شهرستان ریگان یکی از دادگستری‌های موفق استان بوده است.

وی بیان داشت:باید با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی سعی شود معیشت مردم دگرگون شود، واحد‌های صنعتی و تولیدی باید در شهرستان ریگان تاسیس شود.

سلطانی با بیان اینکه اولین شهرستان در استان دفتر خدمات قضایی در آن افتتاح شد ریگان بود، خبر داد:دو شعبه‌ی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در آینده‌ای نزدیک در گنبکی و عباس آباد راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ح

رسیدگی به پرونده های قضایی ریگان

برچسب ها: دادگستری ، کادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار