در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان وام اشتغال به جوانان

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پرداخت شده است.

امیرحسین آل اسحاق مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت جوانان در دو بخش در حوزه اشتغال وارد می شود.

وی با بیان اینکه درحوزه تسهیلات ارزان قیمت در دو بخش شهری و روستایی فعالیت داریم، گفت: در بخش شهری با تسهیلات ۴ درصد صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ارائه می دهد و در بخش روستایی بانک رسالت ما را همراهی می‌کند.

آل اسحاق افزود: ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان ۷ مرحله دارد که بعد از تشخیص و آموزش، مواد اولیه در اختیار آن‌ها می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت جوانان برای حمایت از اشتغال مشارکت با مجموعه‌های دانشگاهی، جهاد دانشگاهی، مراکز رشد، خلاقیت و نو آوری را در دستور کار دارد، ادامه داد: مامتولی اصل اشتغال نیستیم چرا که وزارت جوانان به عنوان بخشی از دولت می‌تواندپیگیر مطالبات باشد.


بیشتر بخوانید: نگرانی وزیر ورزش از افزایش روند طلاق در استان قم


مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان مجموع اعتباری است که به اشتغال جوانان تخصیص داده است و از این میزان تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پرداخت شده است.

آل اسحاق ادامه داد: تقریبا بازه زمانی تأیید طرح تا پرداخت وام تسهیلاتی طولانی است، چراکه بخش کوچکی ازآن مربوط به بانک‌ها و وزارت جوانان است.

وی با بیان اینکه در این زمینه گرفتن مجوز از سایر دستگاه‌ها و.. زمان بر است، گفت: در طرح‌های توسعه‌ای این مشکلات وجود ندارد چرا که اشتغال از قبل وجود داشته است و پرداخت وام به آسانی صورت می‌گیرد..

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کي پرداخت شد؟ کجا؟ به کي؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ببخشید // از این پولها به جوانها برای اشتغال زایی هم میدن ؟؟
-
جواد
۰۹:۲۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کجا و چجوری میشه این وام ها را گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار