آذری: تا آخرین لحظه برای پس گرفتن ۳ بازیکن سربازمان از تیم تراکتور سازی می‌جنگم/ از زنوزی می‌خواهم کار را به شکایت در مجامع بین‌المللی نکشاند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر حدود ۳ روز است که تمرینات تیممان شروع شده است. تقریبا بازیکنانی که علی منصوریان لیست داده بود به غیر از ۲ بازیکن که مذاکره‌ای نداشتیم در خدمت تیم قرار گرفتند. البته به جز رشید مظاهری که اصلا مذاکره‌ای ترتیب ندادیم از ما جدا شد. اما به زودی یک دفاع وسط و فوروارد می‌گیریم.

وی افزود: بچه‌ها تمرینات را آغاز کردند و نهم که تست پزشکی در ایفمارک است شرکت خواهند کرد. پس از آن تمرینات آمادگی جسمانی آغاز می‌شود.

بازیکنان سرباز ذوب آهن به جای حضور در دوره آموزشی مستقیما به تمرینات تیم تراکتور ملحق شدند

آذری در مورد بازیکنان سرباز تیمشان که همچنان در خدمت باشگاه تراکتور سازی هستند گفت: دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان بازیکنان سابق ما نیستند و بازیکن ذوب آهن هستند و یک سال و نیم با ما قرارداد دارند و متاسفانه وقتی خدمت سربازی را گذراندند رویه آموزشی سربازان در تراکتورسازی تغییر کرده و وقتی به این تیم ملحق شدند باید آموزشی را می‌گذراندند، اما بازیکنان ما را مستقیما وارد تمرین کردند.

وی افزود: اما حالا که مدت زمان بازی تمام شد طبق معادلات ذهنی به این فکر افتادند که بازیکنان را به دوره آموزشی بفرستند ک مجددا با عقد قرارداد این بازیکنان را به خدمت بگیرند، در حالی که این چنین نیست. تراکتور تحت هیچ شرایطی حق انعقاد قرارداد با بازیکنان سرباز ما را ندارد چراکه با ما قرارداد دارند، به تراکتور توصیه می‌کنم وارد این بازی نشود. ذوب آهن اجازه نمی‌دهد حق و حقوق‌اش پایمال شود. ذوب آهن می‌جنگد تا بازیکنانش را پس بگیرد.

باشگاه تراکتور ۲ تخلف انجام داده است

آذری ادامه داد: ۲ تخلف در مورد بازیکنان سرباز صورت گرفته چرا که این بازیکنان سرباز قراردادی با تراکتور ندارند و همچنین طی مدتی که خدمت سربازی‌شان محاسبه نشده به صورت سرباز غایب بازی می‌کردند. حتی روزی که بچه‌ها به تبریز رفتند تشکیل پرونده نظامی برای آن‌ها صورت نپذیرفته است. الان نیز این بازیکنان در حال قدم رو و کلاغ‌پر هستند و این اتفاق از سطح آمادگی جسمانی‌شان می‌کاهد.

عربستانی‌ها با بردن برانکو ضربه مهلکی به فوتبال ما زدند

آذری ادامه داد: از زنوزی مالک تراکتورسازی تقاضا دارم نگاه ملی داشته باشد، ما تنها نماینده جام باشگاه‌های آسیا هستیم. عربستانی‌ها طی ۲ هفته اخیر سرمربی تیم اول مملکت یعنی برانکو را بردند و یک بر هیچ از ما جلو هستند. انتظار نمی‌رود خودمان ذوب‌آهن که قرار است مقابل الاتحاد بازی کند را تضعیف کنیم صرفا بخاطر اینکه یک تیم در کورس قهرمانی قرار گیرد.

تا آخرین لحظه برای پس گرفتن بازیکنانم از ذوب‌آهن می‌جنگم

او ادامه داد: این اتفاق منافع ملی است. تا آخرین لحظه من بابت پس گرفتن بازیکنان می‌جنگم. به زنوزی می‌گویم مال غصبی استفاده کردن ندارد!

زنوزی می‌گوید اسماعیلی فر را می‌خواهد و ۲ بازیکن سرباز دیگر را آزاد می‌کند!

وی بیان کرد: زنوزی به من گفت اسماعیلی فر را می‌خواهم و بقیه را پس می‌دهم! نکته جالب این است که زنوزی می‌خواهد حق ترانسفر اسماعیلی‌فر را می‌دهیم و ۲ بازیکن دیگر را آزاد می‌کنیم! انگار بازیکنان ما در زندان گرفتار شده اند! اگر توانایی آزاد کردن ۲ نفر را دارند باید هر ۳ نفر آزاد شوند. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال ضعف شدیدی در این قضیه دارند.

از زنوزی درخواست دارم کار را برای شکایت مجامع بین‌المللی نکشاند

آذری افزود: از آقایانی که تصویب می‌کنند بازیکن سرباز باید در تیم نظامی بازی کند درخواست می‌کنم بازیکن ما را پس بگیرند. این به عدم توانمندی آقایان فدراسیون نشین بر می‌گردد چرا که آن‌ها همچین قانونی تصویب کردند و حالا هم از اجرای آن عاجزند. ۳ روز به فدراسیون فوتبال زمان دادیم درخواست ما را پیگیری کنند، اما گوششان به این حرف‌ها بدهکار نیست. شک نکنید اگر ترتیب اثر داده نشود شکایت می‌کنیم.

آذری افزود: برادرانه از زنوزی خواهش می‌کنم بازیکنان را به تراکتور برگرداند و کار را به مجامع بین‌المللی برای شکایت نکشاند.

با الاتحاد در دبی و قطر بازی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در انتها گفت: روز ۱۴ مرداد اولین بازی خود را با الاتحاد در شهر دبی برگزار می‌کنیم. طبق درخواستی که کردیم بازی برگشت در قطر به تاریخ ۲۱ مرداد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

اوساگونا قید حضور در ذوب آهن را زد/ پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری تیم مطرح لیگ برتری

احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شد

پاتک ذوب آهن به استقلال/ مطهری فردا تمدید می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات آذری مالک باشگاه ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار