جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی / طرح جامع شهری اراک به شورای فنی برگشت

در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی مباحث ترافیکی تشریح شد.

جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و با حضور سایر اعضا سالن اجتماعات حوزه عمرانی استانداری واقع در کوی رضوی شهر اراک برگزارو در این جلسه مباحث ترافیکی استان مرکزی تشریح شد.

در این نشست بهنگام سازی مطالعات جامع حمل و نقل شهری و حومه کلانشهر اراک محدودیت تردد در نقاط مرکزی شهر و سهولت در رفت و آمد ارگان‌های امدادرسان و کاهش ترافیک و آلودگی هوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران در جلسه در خصوص اتمام سریع پروژه‌های نیمه‌تمام تقاطع‌های غیرهمسطح شهری محدودیت تردد در نقاط مرکزی شهر و اجرای طرح جامع شهری حمل و نقل تصمیم‌گیری کردند.

در پایان جلسه اجرای طرح جامع شهری اراک به شورای فنی برگشت تا مورد بررسی دقیق قرار گیرد مقرر شد شهرداری در تغییر توقفگاه‌های اتوبوس شهری بدون هماهنگی شورای ترافیک پاسخگو باشد وراهداری هم به توقف موقت بین راهی جهت خدمات به مسافران اقدام کند.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی در این نشست گفت: با اجرای طرح جامع شهری و بهره برداری به موقع از طرح‌ها و برداشتن موانع می‌توانیم به هدف اصلی که همان کاهش ترافیک و آلودگی هوا برسیم.

انتهای پیام / ج

مصوبات جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی

برچسب ها: ترافیک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.