انصاری از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد/ مقصد بعدی، تراکتور؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران از هواداران این تیم خداحافظی کرد و احتمال دارد با عقد قراردادی راهی تراکتورسازی تبریز شود.

انصاری با تراکتور از پرسپولیس می‌رود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری، مدافع ۲۷ ساله پرسپولیس تهران که سابقه بازی در تیم‌های شهرداری تبریز و فجرسپاسی را دارد و در تیم ملی نیز بازی کرده است، در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن دچار پارگی رباط صلیبی شد و با تمرینات اختصاصی از ابتدای لیگ نوزدهم می‌تواند به میدان برود.

او یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد، اما بندی در قرارداد مدافع با اخلاق سرخ‌ها وجود دارد که می‌تواند جدا و راهی تیم دیگری شود. انصاری از مدیران پرسپولیس ناراحت است و به همین دلیل دقایقی پیش با انتشار پستی از هواداران تیم سرخپوش خداحافظی کرد و احتمال اینکه راهی تراکتورسازی تبریز شود، زیاد است.

لازم به ذکر است، قرار بود جلسه امروز (چهارشنبه) محمد انصاری با مدیران پرسپولیس برگزار شود و البته با انتشار این پست، او دیگر در پرسپولیس نخواهد ماند.

این بازیکن قابلیت توپ زدن در پست دفاع وسط و دفاع چپ را دارد و در تیم ملی نیز در چند بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌شود به بازی ایران - سوریه و ایران - کره جنوبی اشاره کرد.

تراکتورسازی در صدد است تا انصاری را جایگزین محمد طیبی در خط دفاع این تیم کند، زیرا درحال حاضر ایمان سلیمی تنها مدافع وسط با تجربه این تیم است و با حضور انصاری، زوج میانی این تیم تکمیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان تا ۷۲ ساعت دیگر پرسپولیسی می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار