به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

آزادی ۴۳ مددجوی جرائم غیر عمد زندان کرمان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از آزادی ۴۳ مددجوی جرائم غیر عمدبا پرداخت مبلغ ۱۳ میلیاردو ۶۰ میلیون ریال به مناسبت هفته قوه قضاییه در این استان خبرداد.

آزادی ۴۳ مددجوی جرائم غیر عمد زندان کرمانسید حجت اله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان جرائم غیر عمد که مربوط به زندان‌های استان هستند بیش از ۶۴ میلیاردو ۶۸۵ میلیون ریال است که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندان‌های استان مبلغ ۴۹ میلیاردو ۶۸۰ میلیون ریال از ۲۴ نفر از شکات پرونده مددجویان فوق تخفیف بدهی و رضایت اخذ شده است.

وی بیان داشت: این تعداد از مددجویان درپرداخت بدهی خود هم مبلغ یک میلیاردو ۱۴۵ میلیون ریال مشارکت داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان افزود: از تعداد ۴۳ مددجویی که زمینه آزادیشان فراهم شده ۳ نفر زن و مابق مرد هستند که از تعداد کل ۲ نفر محکوم به پرداخت دیه و مابقی بدهکاران مالی هستند.

موسوی قوام اظهار داشت: ستاد دیه استان در ماه مبارک رمضان تعداد ۲۶ جشن گلریزان را در سطح استان برگزار کرده که خیرین دیار کریمان حدود ۱۰ میلیارد تومان را در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تعهد نموده که تا کنون حدود ۵۰ درصد آن وصول شده است.

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان همزمان با هفته قوه قضائیه

برچسب ها: زندان ، گلریزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار