مارول، جزئیات اکران مجدد «انتقام جویان» را منتشر کرد

با اعلام رسمی کمپانی مارول، اکران مجدد «انتقام جویان: پایان بازی» از روز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هالیوود ریپورتر، استودیو مارول اعلام کرد چه اتفاقی در نسخه اکران مجدد «انتقامجویان: پایان بازی» خواهد افتاد، این کمپانی همچنین پوستری جدید از این فیلم سینمایی منتشر کرد؛ در این پوستر دستکش آهنی تونی استارم (مرد آهنی) دیده می‌شود که زیر آن نوشته شده «ما تو را دوست داریم ۳۰۰۰».

با اعلام رسمی این کمپانی همانطور که قبلا کوین فیگ اعلام کرده بود انتشار مجدد این فیلم شامل سکانس‌هایی است که هیچگاه دیده نشده اند و همچنین صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم نیز خواهد داشت. این صحنه‌ها به نوعی با فیلم جدید این کمپانی به نام «مرد عنکبوتی دور از خانه» ارتباط دارد که در هفته آینده اکران می‌شود.

اکران این فیلم از ۲۸ ژوئن (۷ تیر) آغاز می‌شود و گفته می‌شود تنها در سینما‌های محدود و گزینشی به اکران این فیلم می‌پردازند. مارول، این رویداد را «بازگرداندن» نام گذاری کرده است. علاوه بر این اطلاعات، گفته می‌شود هوادارانی که بلیط خریداری کنند هدیه‌هایی اختصاصی مربوط به انتقام جویان دریافت می‌کنند که البته تعداد آن‌ها محدود است.

مارول، جزئیات اکران مجدد «انتقام جویان» را منتشر کرد

مارول این حرکت را در رقابت با فیلم سینمایی «آواتار» انجام داده تا فاصله ۳۸ میلیونی خود با این فیلم تا تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم جهان تبدیل شود. اما سوال اینجاست آیا در نهایت این کمپانی می‌تواند حس کنجکاوی مخاطبان را تا جایی برانگیزد که برای دیدن چند دقیقه اضافی دوباره به تماشای این فیلم سه ساعته بنشیند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار