مرمت ۲۴ اثر تاریخی در استان همدان 

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از مرمت ۲۴ اثر تاریخی استان خبر داد.

مرمت ۲۴ اثر تاریخی در استان همدان احمد ترابی، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: بر اساس قرار داد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اجرای این طرح‌ها که مصوب پارسال، در دست انجام است.
وی با بیان اینکه تاکنون تنها طرح کاووش منطقه صالح آباد شهرستان بهار به پایان رسیده است افزود: برای اجرای این طرح‌ها اعتبارات استانی اختصاص یافته است.
ترابی از مرمت کاروانسرا‌های نو و گلشن، بازار قدیمی و رفع خطر از خانه قدیمی بانک گردشگری همدان خبر داد و گفت: مرمت بازار قدیمی، تپه نوشیجان، امامزاده سام و حام ملایر در دست اجراست.
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از مرمت آب انبار صفوی در اسدآباد خبر داد و افزود: خانه قدیمی اقتداری، بازرا قدیمی، قلعه اشتران و حمام جولستان هم امسال مرمت می‌شوند.
احمد ترابی با اشاره به مرمت خانه‌های قدیمی حیدری و شجاع السلطنه در شهرستان بهار اظهار داشت: در شهرستان کبودر آهنگ هم امسال حمام‌های باشقورتاران و داغ داغ آباد در دست مرمت هستند.
وی ادامه داد: امسال مرمت امامزاده ازناو فامنین و امامزاده هود و حمام در جزین در رزن هم به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ا


مرمت ۲۴ اثر تاریخی در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.