۷۲۰ هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی همدان بهره‌مند هستند

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان همدان از بهره مندی۷۲۰ هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفری،مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: با ۳۰۰ تخت فعال در استان، نسبت تخت فعال به جمعیت بیمه شده، همدان رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

 علیرضا صفری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان،  افزود: در طی دو سال گذشته پنجاه تخت فعال به دو بیمارستان آتیه در همدان و دکتر غرضی در ملایر اضافه شده است.

او با  بیان اینکه از نظر تعداد تخت فعال به نسبت جمعیت تحت پوشش، آمار همدان بسیار عالی است، افزود: از نظر سخت افزاری وضعیت استان چشمگیر است، مثلا تنها چهارده بیمارستان از هفتاد و دو بیمارستان سازمان در کشور، MRI دارند که یکی از آن‌ها بیمارستان آتیه همدان است.

مدیر شبکه درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه بودجه استان در سال ۹۸ حدود چهارصد و هشتاد میلیارد تومان است، اظهار داشت: دو بیمارستان تامین اجتماعی در شهر‌های همدان و ملایر، با ۱۴ دستگاه آمبولانس، مجهز به دستگاه سی تی اسکن نیز هستند که در طی ۵ سال گذشته خریداری و نصب شده است.

صفری دو بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر را از مجهزترین بیمارستان‌های کشور دانست و گفت: این دو بیمارستان به بخش‌های تخصصی در تمامی رشته‌ها مجهز اند، رادیولوژی دیجیتال و بخش‌های آزمایشگاهی در هر دو بیمارستان و ۵ درمانگاه و پلی کلینیک‌های تخصصی در سطح استان، مجهز هستند.

او افزود: تمام یخچال‌های آزمایشگاهی و داروخانه‌ها با بهترین استاندارد تهیه شده و در تمامی مراکز تحت پوشش وجود دارد.

صفری، تعداد کلی پرسنل مدیریت درمان استان را حدود هزار و دویست نفر اعلام کرد و گفت: ساخت و تجهیز انبار دارویی ملایر همچنین افتتاح درمانگاه شهرستان‌های اسد آباد و رزن و افتتاح پلی کلینیک تخصصی همدان در طی شش سال گذشته با تلاش و پیگیری‌های کارکنان خدوم این مدیریت در استان محقق شده است.

او به انجام طرح‌های هتلینگ و برنامه‌های عملیاتی در مراکز درمانی سازمان همچنین آغاز ساخت درمانگاه شهرستان بهار، در استان اشاره کرد و یادآور شد: به بهترین نحو ممکن، هر دو بیمارستان استان به عنوان پایلوت کشوری در بحث هتلینگ، اورژانس ولندری و بخش جراحی زنان آتیه و هتلینگ و زایشگاه بیمارستان غرضی، انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ا

۷۲۰ هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی همدان بهره‌مند هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.