مدیرعامل شهر جدید پردیس مطرح کرد؛

تکمیل ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر ­پردیس تا پایان سال ۹۸

هدایت با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر ­پردیس تا پایان سال ۹۸ تکمیل می‌شود، ­گفت: تا پایان سال ۴۰ هزار واحد تحویل می‌دهیم.

تکمیل ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر ­پردیس تا پایان سال ۹۸ به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزای صدا و سیما؛ مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره متقاضیانی که تاکنون انتخاب واحد خود را در پردیس انجام نداده‌اند، گفت: در زمان ریاست جدید ­وزارت راه و شهرسازی ‏، حدود ۹ هزار نفر در شهر جدید پردیس انتخاب واحد نکرده بودند که به دستور وزیر در شهر جدید پردیس ظرفیت‌سازی کردیم و از این تعداد ۷ هزار نفر در خود شهر انتخاب واحد کردند­.

وی ادامه داد: ­از افرادی که موجودی آنها بیش از ۱۵ میلیون تومان است دعوت می‌کنیم تا در خود شهر جدید پردیس انتخاب واحد کنند.


بیشتر بخوانید: پرونده مسکن مهر پردیس نیمه نخست امسال بسته می‌شود


وی با بیان اینکه ۲ هزار نفرهنوز انتخاب واحد نکرده اند، گفت: هر روز به افرادی که آورده آنها بیش از ۱۵ میلیون تومان است پیامک ارسال می‌کنیم تا برای انتخاب واحد مراجعه کنند و افرادی که باقی مانده اند یا پیامک شان را بسته اند و یا شماره تماسشان اشتباه است.

وی افزود: در شهر جدید پردیس ۸۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر داریم که از این تعداد همه به جز ۲ هزار نفر انتخاب واحد کرده‌اند ۲ هزار واحدی که هنوز انتخاب واحد نکردند نیز با مراجعه می‌توانند واحد‌های خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: از ۸۲ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس ۳۵ هزار واحد افتتاح و ۴۷ هزار واحد در مرحله ساخت است و در اواخر مرداد ماه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر ­پردیس تا پایان سال ۹۸ تکمیل می‌شود، ­گفت: تا پایان سال ۴۰ هزار واحد تحویل می‌دهیم.

هدایت این شایعه که افرادی که هنوز انتخاب واحد نکردند در شهر‌های جدید پرند و هشتگرد به آنها واحد می‌دهند را رد کرد و گفت: آورده‌های بالای ۱۵ میلیون تومان در خود پردیس و در بین فاز‌ها واحد‌های خود را انتخاب می‌کنند.

 انتهای پیام/

افتتاح ۳۵ هزار واحدمسکن مهر در پردیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار