رئیس سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد؛

برنامه ریزی دقیق برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن

سردار غیب پرور در جمع مدیران فرهنگی سپاه‌های سراسر کشور گفت: مقابله با جنگ فرهنگی دشمن به جای شعار به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در همایش تخصصی مسئولان و مدیران فرهنگی سپاه‌های استانی سراسر کشور که به میزبانی قم برگزار شد، به وظایف حساس، مهم و تاثیرگذار نقش آفرینان فعال در جبهه جنگ فرهنگی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا و استفاده از ظرفیت هایشان، جنگ تمام عیار فرهنگی را آغاز کرده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، همه مسئولان و فعالان فرهنگی در کشور وظیفه دارند اوضاع فرهنگی جامعه را بطور مداوم مستمر بسنجند و مطابق با توطئه‌های فرهنگی دشمنان برنامه‌ریزی موثری داشته باشند.

وی با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگی حال حاضر کشور افزود: امروز در بازار و دانشگاه‌ها و مدارس از حیث مشکلات فرهنگی نگرانی جدی وجود دارد و تغییر سبک زندگی اسلامی بشدت مورد توجه دشمنان قرار دارد.

سردار غیب پرور با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی با تیزهوشی و تخصص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با همت و توان بسیجیان مخلص، فداکار و جهادگر این پهپاد منهدم شد تا بار دیگر سران استکبار و رئیس جمهور آمریکا گیج و مبهوت قدرت نظامی ایران اسلامی شوند و به قدرت نظامی کشورمان پی ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آخر ابراز امیدواری کرد: همانطور که در عرصه نظامی حرف برای گفتن داریم باید در عرصه فرهنگی نیز حرف برای گفتن داشته باشیم تا دشمنان همچنان در رسیدن به اهدافشان مایوس باشند و نتوانند مانع درخشش طلوع خورشید انقلاب اسلامی در جهان شوند.

سردار آزادی معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین نیز در ابتدای این همایش بازیابی و به روز رسانی ظرفیت‌های فرهنگی توسط مسئولین فرهنگی سپاه و انجام کار‌های جهادی موثر در عرصه فرهنگی و ایجاد مراکز آفرینش‌های فرهنگی در نقاط مختلف کشور را از اولویت‌های این سازمان در سال ۹۸ برشمرد و گفت: در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمنان باید از ظرفیت و توان جوانان انقلابی و ولایی خوش فکر، با انگیزه و دارای روحیه تحقیق و پژوهش استفاده کرد.

این همایش دو روزه فردا به کار خود پایان می‌دهد.

در حال حاضر بیش از ده هزار کارشناس و مسئول فرهنگی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/الف

شعار دادن، پاسخگوی تهاجم فرهنگی دشمن نیست

برچسب ها: بسیج مستضعفان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار