رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس:

جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی می‌کند/ رابطه‌داران و مفسدان در آینده کشور هیچ جایی ندارند

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: آینده از آن پولداران، زراندوزان، رابطه‌داران، قدرت داران و استکبار نیست و مفسدان در آن هیچ جایی ندارند.


جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع  پیکر مطهر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس با تسلیت شهادت امام صادق (ص) اظهار کرد: حق شناسی از این شهدا قدرشناسی از آن‌ها است.


بیشتر بخوانید؛ مراسم تشییع پیکر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس در دانشگاه تهران برگزار شد


وی افزود: امام صادق (ع) می‌فرمایند افرادی که در مسیر دانش هستند باید خداشناسی، دین شناسی، شناخت ایمان، عمل صالح، پیمودن راه و شناخت جامعه و آسیب‌هایی که زندگی انسان را تهدید می‌کنند بشناسند و شهدا این موارد را به خوبی می‌شناختند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه شهدای ما مظهر زمان شناسی هستند، تصریح کرد: شهدا هم دشمن شناس بودند و هم دشمن ستیز؛ دشمن ستیزی با دشمن شناسی متفاوت است؛ این شهدا به ما درس دشمن شناسی و دشمن ستیزی می‌دهند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: آنچه امروز در جامعه است از خون شهدا و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی و زمان شناسی شاخص اصلی شهدا است، گفت: بدانیم و بدانید، خدا از خون شهدا نمی‌گذرد. این کشور نهالش بر خون شهیدان است.

رئیس قوه قضائیه افزود: دیروز میدان مرز‌های جنوب و غرب بود امروز انچه که جمهوری اسلامی ایران به عنوان امتداد راهبردی تعریف کرده یمن، کشور‌های منطقه و کشور‌های آفریقایی و بسیاری از کشور‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: بدانیم و بدانید، خدا از خون شهدا نمی‌گذرد. این کشور نهالش بر خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا، پیام عزت، ایستادگی و مقاومت است، گفت: آینده کشور روشن و خون شهیدان امید آفرین است.

رئیس قوه قضائیه افزود: شهدا به فرمان امام راحل به میدان آمدند و دشمن را شکست دادند و ما امروز آثار خون شهدا را می‌بینیم و آثار خون شهدا قابل رویت و رصد است.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور ما زمانی که شهدا به میدان جنگ رفتند روشن بود و امروز هم وضعیت ما در منطقه روشن است، تصریح کرد: امروز ما در همه عرصه‌ها و میدان‌ها برتری داریم و برتری با جمهوری اسلامی ایران است.


ببینید؛ تصاویر تشییع ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: دیروز شهدا از حق و دشمن ستیزی صحبت می‌کردند و امروز این پیام در تمام عامل منتشر شده است و هر جا سخن از حق است امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: شهدا به ما ایستادگی و مقاومت یاد دادند و نشان دادند آنچه که داریم در بستر مذاکره و تسلیم به دست نیامده است، بلکه عزت و افتخار امروز در پرتو مقاومت است.

رئیس قوه قضائیه گفت: راهبردی که مقام معظم رهبری تاکید کردند این است که ایستادگی کنیم و عقب نشینی نکنیم، اما بعضی‌ها در جامعه طوری قلم زده اند و حرف‌های دیگری می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری گفتند دست مبارکی که روی ماشه رفت و پهپاد آمریکایی را ساقط کرد، ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران تردیدی در مقاومت ندارد و در مقابل آمریکا و اسرائیل با تمام توان ایستادگی می‌کند و در این میدان پشیمان نمی‌شود.

رئیس قوه قضائیه افزود: به خودم به عنوان سرباز نظام و تمام مسئولان می‌گویم پیش از هر کاری در اقدامات خود به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم.

وی ادامه داد: شهدا در وصیت نامه‌های خود به مردم و تمام بازماندگان می‌گویند که بدانید ما برای خدا رفته ایم، به امر، ولی زمان خود رفته ایم تا ارزش‌های این نظام باقی بماند،

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: شهدا با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا علم دین پایدار بماند و این پیام مشترک وصیت نامه تمام شهدا است.

وی گفت: شهدا پیام عزت و افتخار و ایستادگی و احساس مسئولیت، امر به معروف و نهی از بدی‌ها، زشتی‌ها و پلشتی‌ها دادند که از فرامین رهبری است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه شهدا به ما یاد دادند که ذلت نپذیرم و در هر شرایطی عزیز باشیم، بیان کرد: خداوند از خون شهدا نمی‌گذرد؛ خون شهدا به خون ثارالله متصل است و خداوند از خون امام حسین (ع) نمی‌گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: خون شهدا در مرز‌های جنوبی کشور به خون ثارالله متصل شده است و این خون در جریان و امتداد عاشورا حسینی و همه بدانند ممکن است که باطل جولانی داشته باشد، اما ماندگاری و ثبات ندارد و این وعده خدا است که ماندگاری عالم در مسیر حق است.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: :همه مسئولان نظام و مردم در همه عصر‌ها و نسل‌ها و همه دولت‌ها و مجلس‌ها می‌آیند و می‌روند، اما خدا از خون شهدا نمی‌گذرد.

وی افزود: این درخت انقلاب نهالش در خون شهدا است و با خون شهدا آبیاری شده است و همه افرادی که در این کشور ناخالصی دارند و یا ناخالصی را انتشار می‌دهند و القا می‌کنند بدانند که فکر و عمل ان‌ها ماندگاری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: تردید ندارم آینده این کشور روشن است و خون شهدا ان چنان نظام را نگه داشته است که آینده کشور روشن است.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: آینده از آن پولداران و زراندوزان و رابطه‌داران و قدرت داران و استکبار نیست و مفسدان در آن هیچ جایی ندارند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۷ تير ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
اينا عين برجام اگه هزار تا معامله قرن هم باهاشون بكني آخرش ميزنن زيرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۷ تير ۱۳۹۸
آمريكا قول بده تحريماشو عليه ما ورميداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۷ تير ۱۳۹۸
جانم فدای اسلام و رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
دم ریسی گرم بقه قوا که فقط گند میزنن بازهم دم ریسی گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
ان شاالله موفق باشید تا حق فقرا را از غارت گران وخیانت کاران و نجومی بگیران بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
قوه قضاییه دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۷ تير ۱۳۹۸
ما در توانم هر چه قدرت داریم باید دشمنان اسلام را نابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
دست اختلاسگران را باید از بیت المال کوتاه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام.برشهیدان.وطن.سلام.به.رییس.باصلابت.قوه.قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
شما رو بخدا اقدام واقعی و جهادی بکنین ...
Armenia
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سازمان های امنیتی ایران باید افرادی که پارتی بازی و رابطه بازی میکنند را شناسایی و برکنار کنند
Armenia
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
چرا افرادی که آشنا و دوست استاندار یا معاون استاندار یا فرماندار یا نماینده مجلس یا ... هستند بدون آزمون ، به استخدام دولت در میایند .
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لازم است پیشگیری را جدی بگیرید تا جرایم به حداقل برسد یا لاافل جریمه ها بازدارنده باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
جناب رئيسي فقط به فکر خودروسازي باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
الان فقط اميد ملت به شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لطفا به فکر گرانیها باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
این رو باید از زیس جمهور بخای نه از قوه قضایی
Armenia
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۷ تير ۱۳۹۸
چرا با مدیران چندشغله و نجومی بگیر ، برخورد قاطع نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اگر همین "رابطه‌داران و مفسدان در آینده کشور هیچ جایی ندارند " محقق بشه خیل عموم مردم و معتقدان به اسلام با قدرت هرچه تمام پشت نظام خواهند ایستاد . حالا هم هستند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
روز شکست دیپلماسی در سازمان ملل و اروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
درود بر ریئس قوه قضاییه
آخرین اخبار