زمان استفاده از کارت سوخت مشخص شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: عملیاتی شدن استفاده از کارت سوخت نیاز به ساختار و سازوکار جدید دارد که وزارت نفت در حال ایجاد آن‌ها است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری‌خامکانی نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها، گفت: وزارت نفت در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای استفاده از کارت سوخت است.

زمان استفاده از کارت سوخت مشخص شد

وی با بیان اینکه مجلس و به ویژه کمیسیون انرژی پیگیری‌های لازم برای استفاده از کارت سوخت را داشته است، ادامه داد: عملیاتی شدن استفاده از کارت سوخت نیاز به ساختار و سازوکار جدید دارد که وزارت نفت در حال ایجاد آن‌ها است.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس با تاکید بر اینکه کارت سوخت‌های که در حال حاضر وجود دارد برای زمان سهمیه‌بندی‌ها طراحی شده‌اند، تصریح کرد: در شرایطی که سهمیه‌بندی وجود ندارد و می‌خواهیم از کارت سوخت استفاده کنیم باید نرم‌افزار کارت سوخت‌های پیشین قدری ارتقا پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: باید نرم‌افزار کارت سوخت‌ها به گونه‌ای تعبیه شود اگر فردی بیش از حد سوخت مصرف کرد بتوان وی را شناسایی و برخورد کرد.

امیری‌خامکانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد ظرف یک یا دو ماه آینده سازو کار جدیدکارت سوخت نهایی و اجرایی شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وضعیت کارتهای بانکی که قرار بود کارت سوخت بشن چی شد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ممنون از اطلاع رسانی تون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چقدرم که مشخص شد واقعا ممنون از اطلاع رسانی تون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
مگه از 20 مرداد نیست؟