خودروی 2020 Opel Corsa ، سبک‌ترین سوپرمینی آلمان +تصاویر

شرکت اوپل با تولید مدل جدید خودرو 2020 Opel Corsa قصد دارد بازگشتی قدرتمندانه برای سوپر مینی خود را ترتیب دهد.

خودرو  2020 Opel Corsa ، سبک‌ترین پوپر مینی آلمان +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت اوپل تصمیم خود برای تغییر در صنعت خودرو‌های بنزینی این شرکت و جایگزینی آن‌ها با اتومبیل‌های بنزینی را با تولید خودرو 2020 Opel Corsa اعلام کرد. خودرو پرطرفدار و با سابقه Corsa یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اوپل در جهان است.


بیشتر بخوانید: اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر


مهندسان آلمانی شرکت اوپل طراحی ویژه‌ای برای موتور خودور 2020 Opel Corsa در نظر گرفته‌اند و با استفاده از ویژگی‌هایی پیشرفته بدون افزایش حجم موتور قدرت آن را نسبت به نسل‌های گذشته این اتومبیل افزایش داده‌اند. موتور 2020 Opel Corsa به شکلی بی‌نظیر با جعبه دنده ۸ سرعته آن هماهنگ است و عملکردی بسیار مطلوب را از خود ارائه می‌دهد. آخرین مدل خودرو کورسا مجهز به موتوری با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این اتومبیل صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۸.۷ طی می‌کند.

خودرو  2020 Opel Corsa ، سبک‌ترین پوپر مینی آلمان +تصاویر

تولید سبک‌ترین خودرو سوپر مینی آلمان از سوی شرکت اوپل

البته اوپل هنوز به تولید تمامی خودرو‌های بنزینی خود پایان نداده است و در مدل جدید Opel Corsa را نیز در دو نسخه بنزینی و الکتریکی تولید کرده است. مدل بنزینی این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. در هر دو مدل الکترکی و بنزینی 2020 Opel Corsa چراغ‌های LED به حالت ماتریکسی وجود دارد. این چراغ‌ها داخل و محیط اطراف خودرو را در صورت نیاز به خوبی روشن و در معرض دید قرار می‌دهد.

خودرو  2020 Opel Corsa ، سبک‌ترین پوپر مینی آلمان +تصاویر

خودرو  2020 Opel Corsa ، سبک‌ترین پوپر مینی آلمان +تصاویر

خودرو 2020 Opel Corsa با وزنی معادل ۹۸۰ کیلوگرم سبک‌ترین سوپر‌مینی آلمان است. ابن خودرو با وجود وزن کم از استحکام و پایداری بسیار بلایی در حین حرکت و به خصوص در سرعت‌های بالا برخوردار است. اوپل برای حفظ تعادل هرچه بهتر و بیشتر این خودرو در شتاب از فناوری خاص به نام GS Line استفاده کرده است. این فناوری اولین بار در خودرو‌های تولید شرکت فورد به کار گیری شد.

انتهای پیام/

اوپل  2020  Corsa خودرویی کوچک ولی قدرتمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار