حباب قیمت سکه در هفته آینده چگونه خواهد بود؟

یک کارشناس بازار طلا و سکه درباره حباب موجود در این بازار طی هفته آینده توضیحاتی ارائه داد.

حباب قیمت سکه در هفته آینده چگونه خواهد بود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   محمدرضا کشتی آرای  کارشناس بازار طلا و سکه در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار طلا و سکه گفت: طی یک هفته اخیر قیمت اونس جهانی در روز دوشنبه رشد قابل توجهی داشت و با افزایش ۳۰ دلاری به ۱۴۳۷ دلار رسید.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: اما این رشد قیمت اونس جهانی پایدار نبود و ارزش اونس طی هفته به محدوده ۱۴۰۵ تا ۱۴۱۰ دلار رسید.

وی بیان کرد: قیمت طلا و سکه در این مدت با توجه به کاهش قیمت دلار در بازار داخلی روند نزولی به خود گرفته و این موضوع با کاهش سطح تقاضا همراه بود.


بیشتر بخوانید:چرا پیش‌بینی‌ها در خصوص قیمت طلا درست از آب در نیامد؟


کشتی آرای خاطرنشان کرد: افت سطح تقاضا طی هفته گذشته به حدی بود که میزان عرضه بیش از تقاضا بود و این موضوع تخلیه حباب سکه را به دنبال داشت.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: نکته قابل توجه در هفته گذشته آن بود که قیمت طلا با حباب منفی همراه بود و به نسبت نرخ جهانی رشد نداشت.

وی با اشاره به حباب ۳۴۰ هزار تومانی سکه گفت: کاهش حباب سکه در هفته آینده ادامه خواهد داشت و این در حالی است که سکه‌های ثبت نامی بانک مرکزی در حال تزریق به بازار است.

کشتی آرای گفت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار، تمام طرح جدید ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار، نیم سکه ۲ میلیون ۳۷۰ هزار، ربع سکه ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار، سکه یک گرمی ۱ میلیون و ۱۰ هزار، هر مثقال طلای خام ۱۷ عیار ۱ میلیون و ۸۸۹ هزار و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۶ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

حباب سکه کوچک‌تر از گذشته

برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۸
جخبره سکه نزدیک پنج میلیونه ؛به جوان ها رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
دوستان هیچی حباب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۷ تير ۱۳۹۸
سکه و طلا رو بیخیال بیا تو بازار مسکن ببین چه خبره.
آخرین اخبار