آیت الله اعرافی در مراسم بزرگداشت شهدای فیضیه:

اقدامات امروز دشمن نشانه به بن بست رسیدن است/با مذاکره به جایی نخواهیم رسید

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت:مسئولین باید قاطعانه و با هوشیاری در مقابل دشمنان بایستند،با مذاکره به جایی نخواهیم رسید.

اقدامات امروز دشمن نشانه به بن بست رسیدن است/با مذاکره به جایی نخواهیم رسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه خونین فیضیه در این مدرسه، حمله مزدوران رژیم پهلوی در سال ۴۲ به مدرسه فیضیه در سالروز شهادت امام صادق (ع) را نقطه عطف تاریخی در شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) و ملت ایران دانست و گفت: این واقعه اوج گیری امواج انقلاب اسلامی را در پی داشت و به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم تاکید کرد: ملت ایران و شاگردان امام صادق (ع) در حوزه‌های علمیه و جبهه مقاومت در همه صحنه‌ها بیدار و حاضرند و همه توطئه‌ها، فشار‌ها و تحریم‌های دشمن شکست خواهد خورد.

آیت الله اعرافی با گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) آن حضرت را استحکام بخش پایه‌های اعتقادی، اجتهاد، مرجعیت و ولایت اصیل اهل بیت (ع) در جامعه شیعی توصیف کرد و گفت: قریب به نیمی از میراث تشیع از آن حضرت است.

مدیر حوزه‌های علمیه رسالت حوزویان را در نشر نوآورانه معارف عظیم، انسان ساز، تمدن آفرین و حیات‌بخش اهل بیت (ع) به دنیای امروز بسیار سنگینی خواند.

آیت الله اعرافی گفت: امروز هم سپاه شیطان و عهدشکنان تاریخ با تهدید و تحریم به مصاف ملت، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت آمده است تا صدای فیضیه و انقلاب اسلامی را خاموش کند.

وی تاکید کرد: فیضیه، قم، ملت ایران و مردان جبهه مقاومت در مقابل نیات شوم دشمنان ایستاده اند و بینی آنان را به خاک مذلت خواهد مالید.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: اقدامات امروز دشمن نشانه به بن بست رسیدن آنهاست و در تحریم هم شکست خواهند خورد.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه امروزه فریاد امام (ره) را می‌شنویم که نباید هراسید، بلکه باید استوار و مقاوم درمقابل دشمنان ایستاد، گفت: فیضیه، علما، مراجع و روحانیت در همه صحنه‌ها مقاوم و حاضرند.

وی تاکید کرد: با مذاکره به جایی نخواهیم رسید و مسئولین باید قاطع و استوار با هوشیاری در مقابل دشمنان بایستند.

علما و فضلا، استادان و اعضای شورای عالی مدیریت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مسئولان دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم و مردم شرکت کننده در این مراسم با ذکر مصائب اهل بیت (ع)، عشق و ارادت خود را به آنان ابراز و علو درجات را از درگاه الهی برای شهیدان واقعه خونین فیضیه مسئلت کردند.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله اعرافی در مراسم بزرگداشت شهدای فیضیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار