پاسخ راهداری فارس به پخش فیلمی از محل تصادف جاده شیراز-خرامه

اداره راهداری استان فارس در توضیحاتی به پخش فیلم از وضعیت جاده شیراز-خرامه پاسخ داد.

واکنش‌ها به پخش فیلمی از محل تصادف جاده شیراز-خرامهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اداره راه و شهرسازی استان فارس در ارتباط با وضعیت جاده شیراز-خرامه اعلام کرد: قبل از محل تصادف به‌صورت سلسله‌وار با ترکیبی از علایم و سرعت‌کاه‌ها و نصب تابلوی هشداری آشکار‌ساز فسفری، هشدار لازم ارائه شده و وضعیت خط‌کشی راه نیز امتداد راه را به وضوح نشان می‌دهد. هزاران نفر در طی ماههای گذشته از این موقعیت عبور کردند و صرفاً این هموطن عزیز در این موقعیت بدلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نشد.

استاندار فارس دستور داد پلیس‌راه در اسرع وقت محل حادثه را بررسی و دلایل سانحه را مشخص کند. درصورت قصور هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان مدیر مربوطه عزل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: دستور اسلامی برای پیگیری فوری مقصران احتمالی سانحه تصادف شیراز- خرامه


عبدالرسول حقیقی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، با بیان اینکه، با پیگیری‌های مستمر، شب گذشته ایمن سازی محور به همراه نصب تابلو‌های هشدار انجام شده است، گفت: هیچ گونه اظهار نظری در خصوص علت حادثه تصادف جاده خرم جاده شیراز-خرامه نمی توانیم انجام دهیم و باید اجازه دهیم گزارش نهایی را مسئولان مربوطه اداره راهنمایی و رانندگی ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: جاده‌ای که بوی مرگ می‌دهد + فیلم 


گفتنی است روز پنجشنبه ۶ تیرماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در ابتدای جاده خرامه سعدی یک نفر کشته و دو تن مصدوم شدند.

انتهای پیام/ب

پخش فیلمی از محل تصادف جاده شیراز-خرامه

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۲۰ ۱۰ تير ۱۳۹۸
متاسفم به حال و روزمون که بقدری بی انصاف و ترسو شده ایم( به شرط ادب بلانسبت بعضی ها) که کمی شهامت بخرج بدیم و به تقصیر و کوتاهی هامون اعتراف کنیم، و جه اشکالی داره معذرت بخواهیم که عذرخواهی بلکه ذره ای از شدت داغ مردم جفا دیده رو کم کنه. آهای مسولین بی مسولیت با شماهام.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۸
این سانحه خیلی دل خراش است ، و ممکن است این اتفاق برای همه ی ما بیفتد .
این بی توجهی مسولین را می رساند.
#نوش_دارو_بعد_مرگ_صحراب
#تسلیت_به_خانواده_ِی_باز_مانده
#بی_توجهی_مسولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ تير ۱۳۹۸
تو این جاده روزی نیست که اهالی یا دانشجویان در اثر نبود ایمنی فوت نکنند سری به قبرستان کنار امامزاده ابراهیم بزنید چه فرزندانی که یتیم شدهان روز پنج شنبه 7 تیر چند تصادف منجر به فوت و زخمی در جاده انفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۹ تير ۱۳۹۸
علائم هشدار دهنده خیلی محدود بوده تو تاریکی شب قابل تشخیص نیست
آخرین اخبار