بهبود کیفیت دوربین OnePlus 7 با بروزرسانی جدید OxygenOS 9.5.6

وان پلاس با ارائه جدیدترین بروزرسانی خود برای OnePlus 7 قسمت‌های مختلف آن از جمله دوربین و صدا را بهبود بخشید.

بهبود کیفیت دوربین OnePlus 7 با بروزرسانی جدید OxygenOS 9.5.6به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه جاری گوشی جدید وان پلاس یعنی OnePlus 7 بروزرسانی OxygenOS 9.5.4 را دریافت کرد. این بروزرسانی با دو حالت DC Dimmimng و Fnatic عرضه شده است. حالت اول به دستگاه کمک می‌کند عملیات تنظیم نور را به روش DC انجام دهد. این روش تنظیم نور روی چشم تاثیر منفی کمتری می‌گذارد.

همچنین یک هفته پس از آن، این دستگاه بروزرسانی OxygenOS 9.5.5 همراه با پچ امنیتی مه ۲۰۱۸ را دریافت کرد. علاوه بر این، دوربین گوشی جدید وان پلاس نیز پس از بروزرسانی بهبود یافته است. هم اکنون جدیدترین پرچمدار وان پلاس در حال دریافت سومین بروزرسانی خود در این ماه است. OxygenOS 9.5.6 نام این بروزرسانی است.

این بروزرسانی جدید باعث بهبود کیفیت صدا و تصویر OnePluz 7 می‌شود. البته هنوز وان پلاس هیچ اطلاعاتی درباره جزئیات این بروزرسانی و بخش‌های بهبود یافته آن منتشر نکرده است. با این حال، OxygenOS 9.5.6 سطح پچ امنیتی اندروید را تا ژوئن ۲۰۱۹ ارتقا می‌دهد و برخی از اشکالات آن را رفع می‌کند.


بیشتر بخوانید: مقایسه گوشی‌های OnePlus 7 Pro و iPhone XR +تصاویر


بهبود کیفیت دوربین OnePlus 7 با بروزرسانی جدید OxygenOS 9.5.6

قسمت‌های بهبود یافته پس از بروزرسانی OxygenOS 9.5.6 

در بروزرسانی جدید پرچمدار وان پلاس چندین مورد ارتقا یافته‌اند. در ادامه موارد بهبود یافته در جدیدترین بروزرسانی OnePlus 7 را مشاهده می‌کنید:

سیستم:

  • بروزرسانی شدن پچ امنیتی دستگاه به تاریخ ژوئن ۲۰۱۹
  • بهینه سازی حساسیت روشنایی اتوماتیک
  • رفع اشکالات عمومی و بهبود آن‌ها

تلفن:

  • افزایش کیفیت صدا

دوربین:

  • بهبود کیفیت تصاویر

این بروزرسانی هم اکنون برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده است. به زودی OxygenOS 9.5.6 برای کاربران بیشتری فعال می‌شود و افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند. شرکت وان پلاس در این مدت توانسته است با طراحی جذاب گوشی جدید خود و پشتیبانی کامل از این دستگاه طرفداران بسیاری برای OnePlus 7 جمع کند. پرچمدار جدید وان پلاس دستگاهی است که برای حذف ناچ و هر گونه بریدگی از صفحه نمایش خود از مکانیزم کشویی دوربین سلفی استفاده کرده است. این مکانیزم برای اولین بار است که به طور رسمی بر روی یکی از پرچمداران شرکت‌های ساخت تلفن همراه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

بروزرسانی گوشی OnePlus 7 با قابلیت‌‎های جدید منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار