رئیس کل دادگستری استان فارس:

پرونده حادثه تصادف مرگبار در جاده شیراز-خرامه تشکیل شد/موضوع با سرعت در دست بررسی است

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی از پیگیری حادثه واژگونی یک خودرو در جاده شیراز _ خرامه در دادگستری استان فارس خبر داد.

تشکیل پرونده پرونده در پی حادثه تصادف مرگبار در جاده شیراز-خرامهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در جاده شیراز _ خرامه که باعث جان باختن دختر جوان و مصدومیت دو نفر دیگر شد، گفت: در اینگونه از حوادث، پس از تشکیل پرونده قضایی دستورات لازم جهت بررسی ابعاد حادثه و شناسایی مقصران با حضور کارشناسان مربوطه صادر می‌شود که در این خصوص نیز پرونده قضایی در دادسرا تشکیل و دستورات لازم جهت بررسی علل وقوع حادثه صادر شده و موضوع با سرعت و جدیت در دست بررسی است.

وی تأکید کرد: پس از بررسی مسائل فنی و اخذ نظرات کارشناسی چنانچه تخلف، سهل انگاری یا قصور شخص، اشخاص و یا متولیان امر در وقوع این حادثه محرز گردد؛ دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد قانونی را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی همچنین خواستار توجه ویژه مسئولین به امر پیشگیری در راستای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه شد و تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی بخش مهم و لاینفک مدیریتی است که لازم است بیش از گذشته مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس کل دادگستری استان فارس درباره حادثه واژگونی جاده شیراز-خرامه

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار