زائران بوشهری از ۳۱ تیرماه عازم سرزمین وحی می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از انجام عملیات پروازی حج تمتع خبرداد و گفت: پرواز‌های حج تمتع از طریق فرودگاه بین المللی بوشهر ۳۱ تیرماه تعیین شده و ۹۳۷ زائر در قالب ۸ کاروان از استان‌های بوشهر و هرمزگان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کمال دهقان منشادی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برای اعزان زائران خانه خدا از فرودگاه بوشهر با بیان اینکه حج فرصت بی نظیری برای اتحاد، وحدت مسلمانان و رسیدن به اهداف الهی است اظهار داشت: حج علاوه بر رسیدن اهداف الهی تبلوری از اتحاد جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی از زمان اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه بوشهر از ۳۱ تیرماه خبر داد و بیان کرد: پرواز‌های حج تمتع از طریق فرودگاه بین المللی بوشهر ۳۱ تیرماه تعیین شده و ۹۳۷ زائر در قالب ۸ کاروان از استان‌های بوشهر و هرمزگان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر، با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مسئول جابه‌جایی حجاج از فرودگاه بوشهر به عربستان هستند افزود: زائران اعزامی فرودگاه بوشهر از استان‌های بوشهر و هرمزگان هستند و شرکت هواپیمایی ایران ایر، این پرواز‌ها را انجام می‌دهد.

دهقان منشادی با اشاره به اینکه یک کاروان حج تمتع هرمزگان از فرودگاه بوشهر اعزام می‌شود گفت: ۸۴۹ زائر در قالب ۷ کاروان از استان بوشهر و ۸۸ زائر در قالب یک کاروان از استان هرمزگان از فرودگاه بین المللی بوشهر به عربستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/پ

نشست برنامه‌ریزی برای اعزان زائران خانه خدا از فرودگاه بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.