توقیف شناور حامل سوخت قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی یک فروند شناور حامل بیش از یک میلیون و ۸۳۱ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار خلیل واعظی در تشریح جزئیات خبر کشف یک فروند شناور حامل بیش از یک میلیون و ۸۳۱ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق سوخت با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در اسکله شهر بوشهر شناسایی و قبل از خروج از آب‌های سرزمینی متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناور یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۶۸۰ لیتر فرآورد‌های نفتی قاچاق را که در پوشش هیدرو کربن سنگین بارگیری شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: ارزش سوخت کشف شده ۱۱۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال برآورد شده و در این زمینه دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

سردار واعظی همچنین از کشف یک محموله قاچاق ۲۰ میلیارد ریالی در پوشش مرسوله پستی در شهر بوشهر خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در بازرسی از انبار یکی از شعب پست استان موفق شدند یک محموله شامل انواع کالای قاچاق را شناسایی و کشف کنند.

وی گفت: این محموله شامل پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، لوازم جانبی تلفن همراه، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و اسباب بازی بوده که به صورت محموله پستی در انبار یکی از شعب پست تجمیع شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام/پ

کشف سوخت قاچاق در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.