تمرکز سونی روی عناوین انحصاری بیشتر

مدیر عامل سونی اعلام کرد: عناوینی که برای کنسول PS5 عرضه خواهند شد، اکثرا سطح بالا هستند.

تمرکز سونی روی عناوین سطح بالای بیشتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش بود که اطلاعاتی از کنسول آینده سونی منتشر شد و پس از آن شرکت سونی به طور رمسی حرفی از آن نزد. اما به تازگی اخباری منتشر شده است که اعلام می‌کند از آنجایی که سونی همواره در جهت کسب رضایت مخاطبان hardcore خود تلاش کرده است و عناوین سطح بالا و گران قیمتی را به بازار عرضه می‌کند، به نظر می‌رسد در نسل بعدی کنسول خود نیز همین قصد را دارد و می‌خواهد از همان استراتژی عناوین انحصاری خود برای نسل بعدی نیز استفاده کند.

تمرکز سونی روی عناوین سطح بالا

اما به تازگی Kenichiro Yoshida، مدیر عامل شرکت گوگل در گفت‌وگویی با مجله وال استریت اعلام کرد: هدف شرکت ما همواره حفظ علاقه‌مندان به کنسول پلی استیشن بوده است و ما سعی داریم در کنسول بعدی خود نیز رضایت خریداران این کنسول را حفظ کنیم. همچنین شرکت ما قصد داریم عناوین سطح بالای بیشتری را برای این کنسول عرضه کنیم تا از این طریق میزان طرفداران کنسول نسل آینده ما بیشتر از قبل شود چرا که خریداران کنسول پلی استیشن غالبا به دنبال خرید عناوین بزرگ هستند؛ از طرفی هم ساغخت عناوینی که سطح بالا نیستند و شرکت مطرحی آن‌ها را طراحی نکرده است، همچنان ادامه خواهد داشت.

تمرکز سونی روی عناوین سطح بالای بیشتر

به این ترتیب ظاهرا کنسول مایکروسافت باز هم قرار است در مقابل نسل بعدی پلی استیشن زانو بزند و از رقابت با این کنسول جا بماند. کنسول PS5 تا به حال به طور رسمی معرفی نشده است و هنوز زمان عرضه آن هم مشخص نیست، اما از آنجایی که قرار است پروژه ایکس باکس اسکارلت در تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه شود، این احتمال وجود دارد که سونی هم برای رقابت با این شرکت مایکروسافت، کنسول خود را در همین ایام عرضه کند.


بیشتر بخوانید: راز وجود نداشتن بخش داستانی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد


اما این تاریخ فعلا در حد حدس و گمان است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سونی صبر کرد چرا که شرکت سونی فعلا قصد دارد کنسول خود را مخفی نگه دارد.

انتهای پیام/

بیشتر عناوین PS5 سطح بالا خواهند بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار