سومین جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه

دبیر علمی جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه سومین جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه (بهشت بیان) به همت بنیاد بین‌المللی نهج البلاغه و بنیاد قرآن و نهج البلاغه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس شاه‌زیدی دبیر علمی جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه گفت: این جشنواره در ۳ محور اهمیت جایگاه نهج البلاغه بعد از قرآن، نقش محوری توحید و عدالت و اهمیت الگوپذیری از فرمایشات امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: شاعران از سراسر جهان می‌توانند برداشت‌های معرفتی خود را در قالب شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر علمی جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به استقبال شاعران دلداده به آستان مقدس حضرت علی (ع) از سراسر جهان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان از سراسر جهان می‌توانند آثار خود را در ۳ محور ذکر شده، به صورت الکترونیکی به نشانی nahjolbalaghe۱۰۰۱@gmail.com و یا حساب مجازی دبیرخانه به آدرس nahjolbalaghe۱۰۰۱@ ارسال کنند. همچنین دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی شعر نهج‌البلاغه (بهشت بیان) به شماره ۰۹۱۳۹۲۷۵۴۷۷ آماده پاسخ گویی به هنرمندان است.

انتهای پیام/ی
 


جشنواره شعر نهج البلاغه در اصفهان

برچسب ها: شعر ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.