ماجرای مرگ مشکوک دانشجوی دانشگاه قم

در پی فوت یک دانشجوی دانشگاه قم در فضای مجازی و رسانه‌، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص علت و نحوه فوت این دانشجو مطرح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ روابط عمومی دانشگاه قم اطلاعیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

"با عنایت به انتشار برخی گمانه‌ها پیرامون فوت یکی از دانشجویان دانشگاه قم بر اساس برخی شایعات غیر مستند و اطلاعات نادرست به اطلاع می‌رساند موارد مطرح شده در این اخبار به هیچ عنوان قابل تایید نیست.

بلافاصله پس از گزارش این حادثه عوامل اورژانس پایگاه مستقر در دانشگاه با حضور در صحنه، عملیات احیا را آغاز نموده و دانشجوی مذکور را به بیمارستان منتقل نمودند که متاسفانه ساعاتی بعد در بیمارستان به علت مرگ مغزی فوت نمود.

همچنین از لحظات اولیه گزارش این حادثه نیرو‌های امنیتی، قضایی و اطلاعاتی با حضور در سر صحنه پیگیر موضوع بودند و برای بررسی علت حادثه این پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد؛ نتایج بررسی‌ها از طریق مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.

به طور طبیعی اخلاق رسانه‌ای ایجاب می‌کند این گونه اخبار بر اساس اعلام مراجع معتبر منتشر شود و لازم است رسانه‌ها از انتشار مطالبی که موجب آزردگی شدید خانواده مصیبت زده این دختر دانشجو شود، خودداری کنند. "

لازم به ذکر است خبری مبنی بر فوت یک دختر دانشجو با اثر سقوط از ساختمانی در دانشگاه قم از صبح امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده و انعکاس گسترده‌ای پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/الف

ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه قم چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار