بیش از ۱۴ هزار پرونده در دادگاه‌های تجدید نظر مازندران رسیدگی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۴ هزار و ۴۳۰ فقره پرونده درسه ماهه اول امسال در دادگاه‌های تجدید نظر استان منجر به صدور رای شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه بازدید از شعب دادگاه تجدید نظر استان با بیان اینکه دادگستری استان با تمام توان برای دستیابی به اهداف تعیین شده قوه قضاییه و انجام صحیح وظایف خود طبق قانون و شرع تلاش می‌کند، گفت: درسه ماهه اول امسال ۱۵ هزار ۱۱۱ فقره پرونده به دادگاه‌های تجدید نظر استان وارد شد که ۱۴ هزار و ۴۳۰ فقره پرونده از این تعداد مختومه شده است.

وی افزود:۶۱ هزار و ۳۷۶ فقره پرونده پارسال به دادگاه‌های تجدید نظر مازندران وارد شد که ۵۹ هزار و ۳۲ فقره پرونده منجر به صدور رای شده است.

وی با تاکید بر حذف اطاله دادرسی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر استان گفت: کارکنان دستگاه قضایی مازندران در کنار همه محدودیت‌ها و کمبودها، با اخلاص و روحیه جهادی در راه خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

وی در ادامه به برخی مشکلات و کمبود‌ها در دادگستری مازندران اشاره کرد و افزود: مجموع خدمات و تلاش‌های دادگستری مازندران و سازمان‌های تابعه در شرایطی ارائه می‌شود که دستگاه قضایی استان با محدودیت بودجه‌ای و نیروی انسانی مواجه است که امیدواریم با رفع مشکلات و کمبود‌ها به ویژه در حوزه فضای اداری و نیروی انسانی، خدمات رسانی به مردم شریف استان به شکل بهتری انجام شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات کیفی به مردم به کار گیریم، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان خود را حامی حقوق شهروندی و حافظ حقوق بیت المال می‌داند و قطعاً با حضور دستگاه قضایی، استان و ادارات و نهاد‌های ذیربط، مازندران برای مجرمان و متخلفان، امن نخواهد بود.

حجت الاسلام اکبری همچنین با تاکید بر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، حمایت از سرمایه گذاری مشروع و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت گفت: تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها ضمن حفظ استقلال دستگاه قضایی مد نظر دادگستری مازندران خواهد بود.
انتهای پیام/س
 

رسیدگی به ۱۴ هزار و ۴۳۰ فقره پرونده در دادگاه‌های تجدید نظر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار