سرپرست راهداری آزادراه و جاده قدیم قم – تهران مطرح کرد؛

فاز دوم طرح آرامسازی در جاده قدیم قم – تهران اجرا می شود

برقراری گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای دریکی از مهمترین محور‌های ترانزیتی کشور، فاز دوم طرح آرامسازی محور قدیم قم – تهران اجرا و درحال پیگیری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حسین برقراری سرپرست راهداری آزادراه و جاده قدیم قم – تهران گفت: طرح آرامسازی محور قدیم قم – تهران به دلیل طول مسیر و حجم عملیات بارریزی درآن، فازبندی شده و درسه قطعه برای اجرا تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامسازی در قطعه یک این محور اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این طرح نیز از اردیبهشت ماه سال جاری کلید خورده است که امیدواریم درصورت عدم تداخل برخی وظایف زمان بر، تا پایان شهریور ماه ۹۸ تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سرپرست راهداری آزادراه و جاده قدیم قم – تهران طول مسیر اجرای این طرح را به طور متوسط ۱۴ کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: حجم عملیات بارریزی درفاز دوم این پروژه بیش از ۵۵ هزار متر مکعب است که این میزان بارریزی نشان از حجم گسترده عملیات اجرایی است.

برقراری عرض مسیر در حال بارریزی را متغیر و بین ۳ تا ۷ متر دانست و تصریح کرد: به دلیل اختلاف سطح سواره رو با حریم راه، متوسط ارتفاع حجم بارریزی بین یک تا ۴ متر است.

انتهای پیام/الف

اجرای فاز دوم طرح آرامسازی در جاده قدیم قم – تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار