ترامپ در روز شهادت رابرت مولر در مقابل کنگره، رویداد انتخاباتی برگزار می‌کند

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است در روزی که رابرت مولر در مقابل کنگره شهادت می‌دهد، یک رویداد انتخاباتی در کارولینای شمالی برگزار کند.

دونالد ترامپ در روز شهادت رابرت مولر در مقابل کنگره، رویداد انتخاباتی برگزار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است در روزی که «رابرت مولر» بازپرس ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا در مقابل کنگره شهادت می‌دهد، یک رویداد انتخاباتی در کارولینای شمالی برگزار کند.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئیه در گرینویل کارولینای شمالی یک رویداد انتخاباتی برگزار کند. رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: «رئیس جمهور در نظر دارد به کارولینای شمالی بازگردد و دستاورد‌های ریاست جمهوری‌اش را با مردم آنجا به اشتراک بگذارد. کارولینای شمالی یکی از بهترین اقتصاد‌های کشور را دارد و این به دلیل سیاست‌های این دولت است. پرزیدنت ترامپ قصد دارد به طور مستقیم با مردان و زنان نظامی کارولینای شمالی که این کشور را به بزرگترین کشور روی زمین تبدیل کرده‌اند، صحبت کند. کارولینای شمالی بیشترین تعداد نظامیان کشور را دارد.»

رابرت مولر که چندی پیش هم یک گزارش درباره ارتباط کمپین ترامپ با مقامات روس منتشر کرده بود، قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئیه در مقابل کمیته‌های قضایی و اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا شهادت دهد. جرلد نادلر، رئیس کمیته قضایی و آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند به دنبال صدور احضاریه از سوی این دو کمیته، رابرت مولر در نهایت با شهادت در مقابل کنگره موافقت کرده است.

رابرت مولر در ماه آوریل سال جاری میلادی پس از مدت‌ها تحقیقات یک گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد. در این گزارش آمده است که هیچ تبانی میان تیم ترامپ و مقامات روس رخ نداده است؛ اما مولر ۱۰ مورد از کارشکنی‌های احتمالی دونالد ترامپ را در اجرای عدالت در این گزارش فهرست بندی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار