رئیس شورای اسلامی شهر تفت خبر داد:

پایان هفت سال چشم انتظاری جهت افتتاح بلواری در تفت

رئیس شورای اسلامی شهر تفت گفت: بلوار آیت الله خامنه‌ای یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سطح شهر تفت بعد هفت سال افتتاح شد.

محمد حسین بهارستان رئیس شورای اسلامی شهر تفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت : پروژه بلوار آیت الله خامنه‌ای شهر تفت  با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار، نماینده مردم تفت و میبد، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سطح شهر تفت بود که قریب به ۷ سال بدون پیشرفت مانده بود و از ابتدای سال گذشته با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت، راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت توزیع برق و سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد با فرمانداری تفت امروز افتتاح شد.

بهارستان ادامه داد: سال گذشته بخش عظیمی از این بلوار، آسفالت و سنگ جدول‌گذاری شد و در سال جاری نیز روشنایی این بلوار آغاز و هفته جاری تکمیل شد.

وی گفت: تأخیر در اجرای این پروژه به دلیل تغیر نوع کابل‌کشی این بلوار از هوایی به زمینی و تامین کابل مورد نیاز بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تفت افزود: تفت یک شهر طولی و تقریبا کوهستانی است که خیابان امام خمینی (ره) همراه با ادامه آن که بلوار شهید بهشتی به طول ۸۲۰۰ متر شاهراه اصلی مردم است که از وسط شهر عبور کرده و از ورودی تا خروجی تفت امتداد دارد.

یکی از چهار خیابان مهم این شهر بلوار آیت الله خامنه‌ای ،کمربندی سابق، با طول ۴۲۰۰ متر که به برکت عبور رهبر معظم انقلاب در سال ۸۶ در سفر از یزد تا ابرکوه از این مسیر به این نام نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ی

طلسم  بلوار آیت الله خامنه‌ای تفت بعد هفت سال  شکسته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار