اجرای برنامه های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در بیش از یک هزار و 100 کانون و 180 کتابخانه در سطح مساجد آذربایجان غربی

در آذربایجان غربی بیش از یک هزار و 100 کانون و 180 کتابخانه در مساجد استان میزبان اجرای برنامه های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان می باشند.

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: امسال با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در یک هزار و 199 کانون و 180 کتابخانه در سطح مساجد برنامه های مختلف با شعار " اخلاق، نشاط و معنویت " اجرا می کند.


حجت الاسلام بیگی افزود: برنامه های اوقات فراغت در 6 محور شامل قرآن و عترت، آموزش و توانمند سازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی در نظر گرفته شده است که هر کانون بر اساس توانایی خود برنامه ها را اجرا خواهد نمود.


وی اظهار کرد: در حال حاضر 85 هزار نفر در سایت بچه های مسجد ثبت نام کرده اند که از 17 تیرماه تا 15 شهریور ماه به مدت 2 ماه از برنامه های اوقات فراغت بهره مند خواهند شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته نیز بیش از 72 هزار نفر از برنامه های مختلف کانون ها بهره مند شدند.

اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد و کانون های آذربایجان غربی

انتهای پیام/ا

 

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.