مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اصلاح شبکه توزیع آب شرب بیش از ۶ کیلومتر از بازار تاریخی زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دیدار با هیئت امنای بازار زنجن گفت: بیش از ۶ کیلومتر از شبکه توزیع آب بازار تاریخی زنجان اصلاح شده است.

اصلاح شبکه توزیع آب شرب بیش از ۶ کیلومتر از بازار تاریخی زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بازار زنجان طولانی‌ترین و بزرگترین بازار سرپوشیده ایران است که با توجه به اهمیت این بافت تاریخی ارزشمند در هسته مرکزی شهر زنجان شرکت آب و فاضلاب این نقطه را در اولویت عملیات اصلاح و بازاسازی شبکه در شهر زنجان قرار داد.

وی افزود: علاوه بر اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب ۸۰۰ فقره انشعاب فرسوده مشترکین در محدوده بازار و کوچه‌های منهتی به آن تعویض و استاندارد سازی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت‌های کار در بافت تاریخی بازار، تراکم جمعیت و تردد در این منطقه بهترین پیمانکار که دارای تجربیات مطلوب در زمینه اجرای عملیات اصلاح شبکه در فضایی با مقتضیات بافت تاریخی بازار بود انتخاب شد.

وی همراهی مردم و همکاری و پیگیری هیئت امنای بازار و تعامل سایر ارگان‌ها در اجرای عملیات اصلاح شبکه بازار را نقطه عطفی در اجرای عملیاتی از این دست توصیف کرد و گفت: همکاری فوق العاده مردم در این عملیات باعث شد کار با سهولت، دقت و سرعت بالایی اجرا شود.

جزء قاسمی گفت: این شرکت در نظر دارد تاسیسات آب واقع در محدوده امامزاده، خیابان امام، کمربندی و خیابان فردوسی نوسازی و بازسازی نماید.

این مسئول اظهار کرد: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب در محدوده بازار علی رقم دشواری‌های اجرایی و اجتماعی به دلیل کفایت دست اندر کاران و تعامل بی نظیر معتمدین و کسبه بازار با موفقیت و بدون ایجاد اختلال در رفت و آمد مردم در این منطقه انجام شد.

 

انتهای پیام /ک 

شبکه توزیع آب ۸۰۰ فقره انشعاب فرسوده مشترکین در محدوده بازار اصلاح و بازسازی شد

 

 

 

 

برچسب ها: آبفا ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.