بسته حوادث امروز ۱۴ تیرماه ۹۸؛

از آتش سوزی در انبار ضایعات در اهواز تا افزایش ۱۵۰ درصدی کشف جرائم خشن در مسجد سلیمان

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۴ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۱۴ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

آتش در انبار ضایعات حادثه آفرید

آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۴ و یک دقیقه بامداد امروز، جمعه ۱۴ تیرماه، ساکنان منطقه چهارصد دستگاه اهواز، خبر وقوع آتش سوزی گسترده در انبار ضایعات به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

از آتش سوزی در انبار ضایعات در یکی از مناطق اهواز تا افزایش ۱۵۰ درصدی کشف جرائم خشن در مسجد سلیمان

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی شامل؛ ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات به سرعت به محل حادثه اعزام شده و پس از ایمن سازی محل اقدام به مهار آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آن به مابقی ضایعات موجود در آن محل پرداختند.

آتش پاد تراب پور تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان این حادثه صدمات جانی درپی نداشت و نیرو‌های عملیاتی پس از اطمینان از رفع خطرات احتمالی محل حادثه را به سمت ایستگاه مربوطه ترک کردند.

افزایش کشف جرائم خشن در مسجدسلیمان

از کشف ۱۱۸ درصدی انواع سرقت‌ها و ۱۵۰ درصدی جرائم خشن در سه ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: با تجزیه و تحلیل جرائم و ابلاغ تدابیر پلیسی، همدلی مسئولان و مشارکت و تعامل شهروندان با پلیس طی ۳ ماهه اول سال جاری ۵۴ درصد کشفیات سرقت‌ها نسبت به ۳ ماهه اول سال ۹۷ در سطح شهرستان مسجدسلیمان افزایش نشان می‌دهد.

از آتش سوزی در انبار ضایعات در یکی از مناطق اهواز تا افزایش ۱۵۰ درصدی کشف جرائم خشن در مسجد سلیمان

وی ادر ادامه افزود: در ۳ ماهه اول سال جاری ۱۱۸ درصد از سرقت‌ها کشف شده که نسبت به ۳ ماهه اول سال قبل، ۳۶ درصد افزایش کشف داشته ایم.

سرهنگ حسینی در خصوص جرایم خشن تصریح کرد: در ۳ ماهه اول سال جاری، ۱۵۰ درصد از جرائم خشن کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۳ درصد افزایش کشفیات و ۳۳ درصد کاهش وقوع نشان می‌دهد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: دستگیری سارقان در ۳ ماهه اول سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۸ درصد افزایش داشته است.

آتش زدن مزارع، آتش به جان تفرجگاه مردمی محور جاده کرخه اندیمشک انداخت

سعید عیدی گماری رئیس اداره محیط زیست اندیمشک گفت: طی روز‌های اخیر به دلیل آتش زدن بقایای زراعت گندم برداشت شده و سهل انگاری در کنترل ـآن، تفرجگاه‌های مردمی سمت چپ جاده سد کرخه دچار آتش سوزی شده است.

وی بیان کرد: در این حادثه، بیش از ۱۰۰ اصله درخت کنار و کهور چند ساله دچار آسیب جدی شده اند.

عیدی گماری اذعان داشت: این آتش سوزی از ۲ قطعه زمین مجزا که گندم آن برداشت شده بود با هدف تسریع و تسهیل زمین برای کشت بعدی آغاز شد و زبانه‌های آتش به کنارستان و کهورستان جاده سد کرخه سرایت کرد.

از آتش سوزی در انبار ضایعات در یکی از مناطق اهواز تا افزایش ۱۵۰ درصدی کشف جرائم خشن در مسجد سلیمان

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک با اشاره به خاموش کردن این آتش سوزی توسط گروه‌های مختلف تصریح کرد: از سوی محیط زیست و سد کرخه در این خصوص پرونده تشکیل و از طریق دادگاه پیگیری می‌شود.

این مقام مسئول از شهروندان خواست به منظور حفظ محیط زیست از آتش زدن کاه و کلش مزارع خودداری نمایند.

کشف جسد جوان ۲۱ ساله بر بالین دز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ۱۱ تیرماه، یک جوان ۲۱ ساله اهل و ساکن شوشتر در رودخانه دز (منطقه تفریحی علی کله) غرق شده بود که تیم غواصی آتش نشانی چندین بار اقدام به گشت زنی و غواصی برای کشف جسد این جوان نمود که بی نتیجه ماند.

وی بیان داشت: جست و جو برای کشف جسد از ساعت ۱۳ امروز، جمعه ۱۴ تیرماه، در محدوده تفریحی دووه توسط غواصان آغاز شد که پس از تلاش ۲ ساعته جسد کشف و به سازمان باغ بهشت انتقال یافت.

ایستگاه قانون، پایان خط ۲ سارق حرفه‌ای در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی، سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول با اشاره به وقوع چندین فقره انواع سرقت در این شهرستان گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت از قبیل ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۴ فقره موبایل قاپی و یک فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار