عامل قتل در پمپ بنزین بوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که همکار ۳۴ ساله اش را در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بوشهر با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران  گفت: ۱۱ تیر فردی به پلیس مراجعه و عنوان کرد برادر ۳۴ ساله‌اش به هویت علی که در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بوشهر کار می‌کرده چند روزی است تلفن همراهش خاموش و خودش نیز مفقود شده است.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری ادامه کار تخصصی به کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی محول شد که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرضیه‌های متعددی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با بررسی‌های دقیق محل کار مفقودی در پمپ بنزین و کشف مدارک جدید، فرضیه قتل فرد مفقود شده در محل کار با جدیت بیشتری پیگیری شد.

سردار واعظی بیان کرد: پس از تحقیق پلیس از افراد مرتبط و همکار فرد مفقود شده، یکی از همکاران مقتول به عنوان مظنون اصلی مورد توجه کارآگاهان قرار گرفت و با جمع‌آوری مدارک بیشتر و تمرکز بر رفتار و فعالیت‌های مظنون یاد شده دستگیری وی که پس از تحقیقات اولیه به طرز مشکوکی مخفی شده بود، در دستور کار قرار داده شد.

سردار واعظی گفت:این متهم هنگام ورود به یکی از مراکز درمانی در شهر بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و اگرچه ابتدا منکر قتل می‌شد، ولی با ارائه مدارک متعدد ضمن اعتراف به قتل، گفت به علت اختلاف بر سر مساله کاری با مقتول درگیر شده و با ضربات چاقو او را از پای درآورده، سپس جسد را مخفی کرده و با خودرو در گودالی نزدیک چغادک انداخته است.

وی تصریح کرد: با حضور پلیس و مقام قضایی جسد مقتول کشف شد و پس از طی مراحل قانونی در اختیار خانواده وی قرار گرفت و متهم دستگیر شده نیز روانه زندان شد.

انتهای پیام/ک

قاتل کارگر پمپ بنزین دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.